خبر فوری

 
بی آر ای: در انفجار بمب در خاران دو عضو تیم خنثی سازی بمب را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1886828636

10:50 1400/05/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, بیبگر بلوچ, تیم خنثی سازی بمب, سپاه مرزی پاکستان, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش جمهوری خواه بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه خاران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه خاران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ پنجشنبه هفتم مرداد ماه تیم خنثی سازی بمب که در حال پاکسازی مسیر برای بازدید قادر بلوچ ژنرال اسبق ارتش و بازرس کل نیروهای سپاه مرزی بودند را در حوالی منطقه بدو کور واقع در جاده ساروان در شهرستان خاران به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این انفجار دو عضو تیم خنثی سازی بمب به هلاکت رسیدند، هدف ما از این انفجار ترور قادر بلوچ ژنرال اسبق ارتش بود که در پوشش مردمان بلوچ تحت امر دستگاه های حکومتی علیه نهضت ملی بلوچ در حال فعالیت است.

سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ تصریح کرد: ما از همین جا اعلام می کنیم برخی از عناصر بلوچ که دست نشانده دستگاه های حکومتی پاکستان می باشند به منظور تداوم اشغال سرزمینمان توسط نیروهای پاکستانی علیه نهضت آزادی بلوچ فعالیت دارند، تا زمانی که این افراد از اقدامات منفی خود علیه نهضت بلوچ دستبردار نشوند ما با برنامه جامع و دقیق عملیات های خود علیه این عناصر خود فروخته را تسریع خواهیم بخشید.

ارسال نظر

 
1