خبر فوری

 
 
بیانیه مقامات مختلف پاکستان در مورد حادثه انفجار در کویته
کد خبر :2039630772

10:47 1398/01/24


برچسب ها : بیانیه مقامات پاکستان,

مقامات مختلف پاکستان در مورد حادثه ی انفجار بمب جاسازی شده که در بازار هزار گنچ اتفاق افتاده بود بیانیه صادر نمودند.


 

آصف علی زرداری رئیس جمهور پیشین گفت : دولت وظیفه دارد تا تمامی مجرمان و تروریست های این حادثه را هر چه زود تر دستگیر نماید همچنین وی ابراز همدردی با تمامی خانواده شهدا نمود و گفت که قانون و دولت باید هر چه زود تر عاملین این حادثه را دستگیر نماید.

عمران خان نخست وزیر پاکستان به شدت این انفجار را محکوم نمود و گفت هر چه زود تر اطلاعات کامل از این حادثه جمع آوری شود و تمامی افراد مظنون به این انفجار دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

عثمان بزدار نیز این حادثه تکان دهنده انفجار بمب در کویته را محکوم کرد و گفت یک بار دیگر اقلیت هزاره در کویته پاکستان مورد هدف قرار گرفت و ما به تمامی خانواده ی شهدا تسلیت عرض می کنم.

خورشید شاه یکی از رهبران حزب مردمی پاکستان هم نیز این انفجار بمب را به شدت محکوم نمود و گفت : تروریست ها دشمنان اصلی پاکستان و مسلمانان هستند و در حقیقت رهبران گروه تروریستی هرگز به اهداف خود در پاکسان نخواهند رسید.

بلاول بوتو هم پس از محکوم کردن حادثه انفجار اظهار داشت : تمامی افراد مظنون به این حادثه باید دستگیر شوند.

فواد جودری وزیر اطلاعات پاکستان پس از محکوم کردن انفجار بمب در بازار هزار گنج کویته اظهار داشت : خداوند متعال مرتبه تمامی شهدا این حادثه را متعالی گرداند و همچنین افزود که دولت باید تمامی افراد مظنون به این انجار را دستگیر نماید.

و همچنین دیگر مقامات نیز همچون شهریار آفریدی و شهباز شریف نیز این انفجار را محکوم کرده و خواستار دستگیری افراد تروریست شدند.

ارسال نظر

 
1