خبر فوری

 
 
به هلاکت رسیدن بزرگ‌ترین تروریست سپاه صحابه در کراچی
کد خبر :1668857379

09:36 1397/11/14


برچسب ها : اهل سنت و الجماعت, اهل سنت والجماعت, اورنگزیب فاروقی, پاکستان, تکفیری, حمله, سپاه صحابه, شیعه,

شب گذشته یکی از بزرگ‌ترین تروریست‌های سپاه صحابه به در شهر کراچی به هلاکت رسید.


به گزارش «راز نیوز» شب گذشته تروریست ندیم قادری در پارکینگ پلازه واقع در منطقه لیاقت آباد شهر کراچی موردحمله افراد ناشناس قرار گرفت. وی پس از پایان روز کاری خود برای بازگشت به منزل آماده شد که ناگهان مورد هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت و به هلاکت رسید. جسد وی به بیمارستان جناح انتقال داده شد.

طبق گفته پلیس منطقه وی یکی از تروریست‌های سپاه صحابه بوده و در بخش نظامی این گروهک فعالیت می‌کرد. تروریست ندیم قادری در کشته شدن ده‌ها شیعه نقش اصلی را ایفا می‌کرد. او نه‌تنها رئیس و نماینده اهل سنت و الجماعت (سپاه صحابه) در منطقه لیاقت آباد بود بلکه یکی از فعالان بزرگ در آموزش‌های نظامی نیز بوده است.

پس از کشته شدن وی حامیان سپاه صحابه طی پیغام‌های این حمله را محکوم کردند.

یکی از صفحه‌های اهل سنت و الجماعت نوشت: "کشته شدن ندیم قادری به دلیل آزادی بزرگ‌ترین تروریست شیعه فیصل رضا عابدی است".

اورنگزیب فاروقی یکی از رهبران سپاه صحابه پس اظهار تأسف گفت: "حمله به یکی از امن‌ترین گروه‌ها (سپاه صحابه) یعنی حمله به امنیت یک کشور. وی افزود من از دولت می‌خواهم هرچه سریع‌تر پرونده این حادثه را تشکیل دهد و هرچه زودتر تمامی قاتلان را دستگیر کند. "

یکی دیگر از صفحه‌های سپاه صحابه نوشت: "این حمله توسط تروریست‌های شیعه صورت گرفته است". وی در ادامه در لحن تهدیدآمیز نوشت: "صبر ما را مورد آزمایش قرار ندهید".

یکی از فعالان سپاه صحابه در توییتر نوشت: "ندیم قادری توسط تروریست‌های شیعه آموزش‌دیده در ایران به شهادت رسیده است".

 

 

یکی از فعالان سپاه صحابه در فضای مجازی نوشت: "بار دیگر به دلیل حمله تروریست‌های شیعه یکی از کارمندان ما به شهادت رسید. اگر دولت نتواند از این حملات جلوگیری کند با واکنش سختی روبرو خواهد شد. و بعد میگویند این‌ها برای به هم ریختن و ایجاد هرج‌ومرج در کشور توسط سازمان‌های بیگانه حمایت می‌شوند. بجای این حرف‌ها از سیاست‌های ایران در پاکستان جلوگیری کنید".

 

 

یک موج جدید علیه شیعه‌ها توسط سپاه صحابه در فضای مجازی به‌خصوص در توییتر شکل‌گرفته است. لازم به ذکر است این چهارمین حمله به تروریست‌های سپاه صحابه در چند ماه اخیر است.

ارسال نظر

 
1