خبر فوری

 
 
به صدا درآمدن زنگ خطر علیه جمع آوری کنندگان کمک های مالی برای گروه های ممنوعه در پاکستان
کد خبر :95637273

19:07 1398/02/30


برچسب ها : پاکستان, پنجاب, گروه های ممنوعه, لاهور,

دولت ایالت پنجاب پاکستان با اجرای اقداماتی سخت علیه افرادی که سخنان تفرقه انگیز می‌زنند و یا کمک های مالی برای گروه های ممنوعه جمع آوری می‌کنند، دستور دستگیری این افراد را صادر کرده است.


 

پنجاب: به گزارش رازنیوز، دولت ایالت پنجاب پاکستان با اجرای اقداماتی سخت علیه افرادی که سخنان تفرقه انگیز می‌زنند و یا کمک های مالی برای گروه های ممنوعه جمع آوری می‌کنند، دستور دستگیری این افراد را صادر کرده است.
محمد فیصل رانا افسر پلیس ایالتی در خصوص جمع آوری کمک های مالی توسط اشخاصی در روز جمعه گذشته برای گروه های ممنوعه گفت: پلیس بدنبال چنین افرادی است، پلیس برنامه ریزی کاملی  برای دستگیری چنین افرادی انجام داده و از این پس اجازه جمع آوری کمک های مالی برای گروه های ممنوعه را به هیچ کس نخواهد داد.
مقامات ایالت پنجاب در اقدامی مهم در رابطه با دستگیری افرادی که سخنرانی تفرقه افکنانه داشته باشند و یا کمک های مالی برای گروه های ممنوعه جمع آوری کنند، دستور دستگیری چنین افرادی را به پلیس ایالت پنجاب ابلاغ کرده است که پلیس پس از دستگیری افراد، گزارشی شامل نام گروه ممنوعه و جزئیات فرد دستگیر شده را به مقامات ارشد ایالت پنجاب ارسال خواهد نمود.

قابل ذکر است دولت فدرال قبل از این اقدام دولت ایالت پنجاب، دستور دستگیری افراد با خصوصیات ذکر شده را تحت اقدام ملی (نیشنل ایکشن پلان) خطاب به تمامی سازمان های امنیتی و نیروی پلیس صادر کرده است.

ارسال نظر

 
1