خبر فوری

 
به شهادت رسیدن زن فلسطینی با سنگساری یهودیان
کد خبر :1167673857

19:42 1397/07/22


برچسب ها : اسرائیل, رژیم صهیونیستی, فلسطین, یهود, یهودیان,

اورشلیم : شهروندان رژیم صهیونیستی در فلسطین، در بخش جنوبی نابلس، مادر 8 فرزند را بوسیله سنگسار ، هدف قرار داده و وی را کشتند.


اورشلیم : شهروندان رژیم صهیونیستی در فلسطین، در بخش جنوبی نابلس، مادر 8 فرزند را بوسیله سنگسار ، هدف قرار داده و وی را کشتند.

براساس گزارشات، شهروندان رژیم صهیونیستی در منطقه جنوبی نابلس/فلسطین، با هدف سنگسار قراردادن پدر و مادر 8 فرزند، آنها را زخمی کردند که پس از آن با سنگسار کردن و هدف قرار دادن سر زن، زن را به قتل رساندند.

به گفته آژانس خبری فلسطین، روز گذشته با طلوع خورشید، یهودیان موجود در منطقه زعتره /جنوب نابلس، ماشینی که قصد عبور از ایست بازرسی را داشت هدف قرار داده و به سوی آن سنگ پرتاب کردند.

طبق گزارش خبرگزاری بین المللی، در پی سنگ پرتاب کردن یهودیان نژاد پرست و خشونت طلب، زن 45 ساله در ماشین جان باخت، این درحالی است که همسر وی نیز به شدت زخمی شده است.

گفتنی است که پس از زخمی شدن این زن، یهودیان زن را بوسیله سنگ های بزرگ و سنگین هدف قرار داده و وی را به قتل رساندند.

این درحالی است که مردم فلسطین درپی این اقدام بی‌رحمانه یهودیان، به شدت تظاهرات کرده و شعارهایی برخلاف یهودیان نیز سر دادند.

ناگفته نماند که در پی تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در تاریخ 12 اکتوبر سال جاری به سوی مردم فلسطین، موجب کشته شدن 12 نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از 140 نفر شدند. درپی این اقدام نیز تظاهرات مردم فلسطین افزایش یافته است.

ارسال نظر

 
1