خبر فوری

 
 
بنیاد فلسطین پاکستان: اعلام حمایت از اسرائیل برخلاف سیاست پاکستان است
کد خبر :222933745

11:53 1399/09/04


برچسب ها : اسرائیل, بنیاد فلسطین پاکستان, پاکستان, پاکستان و اسرائیل, حمایت از اسرائیل, رسانه های اسرائیل, رهبران بنیاد فلسطین پاکستان, مبشر لقمان,

رهبران بنیاد فلسطین در پاکستان اعلام کردند که اعلام حمایت از از رژیم صهیونیستی ضد سیاست های پاکستان است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | رهبران بنیاد فلسطین در پاکستان اعلام کردند که اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی ضد سیاست های پاکستان است و مصاحبه یک شهروند پاکستانی با رسانه های اسرائیلی، مبانی ایدئولوژیک پاکستان را نقض می کند.

اعضای کمیته حمایت مرکزی بنیاد فلسطین در پاکستان در واکنش به اظهارات مبشر لقمان روزنامه نگار پاکستانی در حمایت از اسرائیل گفتند: اسرائیل یک کشور غاصب است. فلسطین میهن فلسطینیان می باشد که توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل اشغال شده است.

رهبران این بنیاد در ادامه سخنان ضمن درخواست اشد مجازات علیه افرادی که در حمایت از اسرائیل سخن می گویند از نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان، ابراز داشتند افرادی که صهیونیسم را ملت بزرگ میخوانند در حقیقت قاتلان مردم در کشمیر و فلسطین هستند.

اعضای کمیته مرکزی بنیاد فلسطین در پاکستان از جمله مسلم پرویز معاون رهبر جماعت اسلامی، محفوظ یار خان و سرگرد قمر عباس اعضای سابق مجلس سند، علامه باقر زیدی رئیس مجلس وحدت مسلمین سند، علامه قاضی احمد نورانی رهبر جمعیت علمای پاکستان، ارشاد نقوی رهبر حزب مردم پاکستان، سید طارق حسن از حزب مسلم لیگ ق، یونس بونیری رهبر حزب ملی عوام، اسرار عباسی رهبر تحریک انصاف پاکستان، پیرزاده ازهر همدانی رهبر حزب مسلم لیگ نواز، کرامت علی از پائیلر، مطلوب اعوان رهبر جنبش همه اهل سنت پاکستان، حاج محمد رفیع از حزب نظام مصطفی، شبر رضا از اتحاد جعفریه و دکتر صابر ابومریم دبیر کل بنیاد فلسطین در پاکستان، اظهارات مبشر لقمان روزنامه نگار پاکستانی در حمایت از اسرائیل را به شدت محکوم کردند.

لازم به ذکر است که مبشر لقمان ضمن تمجید از اسرائیل در مصاحبه با یک کانال تلوزیونی اسرائیلی، گفت: اسرائیل یک کشور بزرگ و مهم است و آن ها باقی ماندند. به همین ترتیب پاکستان نیز یک کشور بزرگ است و مردم پاکستان قدرتمند و باعزت هستند. بنابراین برقراری رابطه با آن ها به نفع هردو می باشد.

ارسال نظر

 
1