خبر فوری

 
 
بمباران منطقه مسکونی مرزی هندوستان توسط ارتش پاکستان
کد خبر :2018096110

19:01 1397/10/16


برچسب ها : پاکستان, هند, هندوستان,

ارتش پاکستان با نقض توافقنامه آتش بس، 4 روز پیاپی منطقه پونچ کشمیر هندوستان را بمباران کرده است.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از India Today ، ارتش پاکستان با نقض توافقنامه آتش بس، 4 روز پیاپی منطقه پونچ کشمیر هندوستان را بمباران کرده است. لازم به ذکر است که ارتش پاکستان در منطقه صفر مرزی با هندوستان در سال 2018 میلادی بیش ترین نقض توافقنامه آتش بس را انجام داده بود.

براساس گزارش خبرگزاری اندیا تودی، ارتش پاکستان روز جمعه نیز منطقه پونچ که از مناطق مرزی مسکونی هندوستان است، را مورد بمباران خود قرار داده است. قابل ذکر است که این حمله خسارت جانی به همراه نداشته است، اما گفتنی است که تیراندازی ارتش پاکستان تا نیمه های شب ادامه داشت.
از طرفی نیروهای مرزی ارتش هندوستان نیز پاسخ کوبنده ای به ارتش پاکستان دادند.

این خبرگزاری در پایان نوشت که توافقنامه ای مبنی بر آتش بس دو طرف در سال 1381 میان دو کشور به امضاء رسید ، اما پاکستان همچنان این توافقنامه را طی سال های متمادی نقض کرده است.

لازم به ذکر است که پاکستان نیز مدعی چنین خبرهایی از سوی هندوستان است. هر از گاهی پاکستان نیز خبرهایی مبتنی بر بمباران مناطق مسکونی صفر مرزی و یا تیراندازی ارتش هندوستان را منتشر می کند و می گوید : هندوستان مرتکب نقض آتش بس شده است. همچنین گفتنی است که درگیری‌های ارتش دو طرف، منجر به جان باختن و یا زخمی شدن شهروندانی می شود که در مناطق صفر مرزی دو طرف سکونت گزیده اند.

ارسال نظر

 
1