خبر فوری

 
 
بلوچ و پشتون: ارتش پاکستان مرکز تروریسم است
کد خبر :1654669652

18:43 1398/12/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچ, پشتون, تروریست, تروریسم,

فعالان بلوچ و پشتون پاکستان طی تظاهراتی مقابل ساختمان اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، ارتش پاکستان را مرکز اصلی تروریسم بین المللی معرفی کردند.


به گزارش راز نیوز| فعالان بلوچ و پشتون پاکستان مقابل ساختمان اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در مخالفت با همدستی ارتش پاکستان در زمینه تربیت سازمان های تروریستی تظاهراتی برگزار کرده و علاوه بر در دست داشتن پلاکارد هایی مخالف ارتش پاکستان، یک بنر با عنوان " ارتش پاکستان مرکز تروریسم بین المللی" را در چهار راه "بروکن چیئر" نصب کردند.

گفتنی است این تظاهرات همزمان با برگزاری چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو برگزار شدند. تظاهرات کنندگان با فشار بر سازمان ملل، ابراز داشتند که سازمان باید پاکستان را مورد توبیخ قرار داده و اقدامات جدی را برای جلوگیری از این روند در پیش گیرد و حاکمیت قانون در منطقه را تضمین بخشد.

همچنین هند نیز با اشاره به مظالم علیه اقلیت ها در پاکستان، گفت: در پاکستان با استفاده نادرست از قانون "توهین رسالت" اقلیت ها را آزار و اذیت و شیعه، اسماعیلیه، احمدیه و هزاره ها را طی اقدامات فرقه گرایانه هدف قرار می دهند.

ارسال نظر

 
1