خبر فوری

 
 
بلوچستان : کشته شدن 14 مسافر در بزرگراه کوستل مکران توسط افراد مسلح
کد خبر :1538475324

10:01 1398/01/29


برچسب ها : افراد مسلح, تیر اندازی,

افراد مسلح طی عملیات در منطقه ی کویته ، مسافرانی که از کراچی به سمت گوادر در حال سفر بودند را بین را متوقف کرده و شروع به تیراندازی نمودند که در نتیجه آن 14 نفر جان خود را از دست دادند.


افراد مسلح طی عملیات در منطقه ی گوادر ، مسافرانی که از کراچی به سمت گوادر در حال سفر بودند را بین را متوقف کرده و شروع به تیراندازی نمودند که در نتیجه آن 14 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان : این حادثه در منطقه ی اروماره واقع در بلوچستان اتفاق افتاد که مسافران اتوبوس را متوقف کرده و پس از شناسایی مورد هدف تیراندازی قرار دادند.

طبق اطلاعات به دست آمده : در منطقه ی بزیتاپ حدود ساعت 1 بامداد ، 15 الی 20 نفر افراد مسلح اتوبوسی که از کراچی به سمت گوادر در حال عبور بود را متوقف کرده و شروع به شناسایی هویت مسافرین نمودند و پس از مشاهده کارت شناسایی مسافرین 14 نفر از آنان را مورد هدف تیراندازی قرار دادند.

طبق اطلاعات به دست آمده توسط نیروهای امنیتی : تا کنون 11 نفر از افراد کشته شده شناسایی شده اند که نام های آنان عبارت اند از : یوسف ، وسیم ، فرحان الله ، علی رضا ، ذوالفقار ، هارون ، علی اصغر ، حمزه ، رضوان ، وسیم و ذهین می باشند.

طبق گفته پلیس : تعداد مسافرین موجود در اتوبوس 16 نفر بود که 14 نفر آنان توسط افراد مسلح کشته شدند در حالی که 2 نفر قادر به فرار شده و خود را سریعا به ایست بازرسی منطقه رساندند که در نتیجه نیروهای امداد آنان را سریعا برای درمان به مراکز پزشکی منتقل نمودند.

پس از آن جسد افراد کشته شده در هتل نور بخش پیدا شد که پس از اطلاع رسانی به نیروهای امنیتی آنان را برای تحقیقات به بیمارستان منتقل نمودند.

تا کنون هیچ اطلاعاتی دقیقی از افراد مسلح به دست نیامده است اما نیروهای امنیتی پس از محاصره منطقه شروع به جمع آوری اطلاعات نمودند.

ارسال نظر

 
1