خبر فوری

 
 
بلوچستان: حمله پهپادی ایران به خاک بلوچستان پاکستان
کد خبر :398019748

14:29 1400/02/19


برچسب ها : ایران, بلوچستان, پاکستان و ایران, پهپاد نظامی, تمپ, حمله پهپادی, حمله موشکی, هواپیمای بدون سر نشین,

منابع خبری از حمله پهپادی ایران به خاک بلوچستان پاکستان خبر داده و مدعی شدند این حمله احتمالا توسط پهپاد ایرانی در نزرآباد منطقه تمپ شهرستان کیچ انجام شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع خبری از حمله پهپادی ایران به خاک بلوچستان پاکستان خبر داده و مدعی شدند که طی این حمله که احتمالا توسط پهپاد ایرانی در روستای نذرآباد بخش تمپ شهرستان کیچ انجام شده است، خساراتی به مسجد، نخل ها و یک منزل مسکونی وارد شده است.

منابع خبری به نقل از منابع نیروی لیویز اظهار داشتند: طی این حمله که احتمالا توسط پهپاد ایرانی در منطقه نذرآباد صورت گرفته، سه موشک شلیک شده است، درپی این حمله موشکی به مسجد، نخل های خرما و یک منزل مسکونی خسارت وارد شده است. طبق گزارش، دو موشک شلیک شده به داخل منطقه مسکونی و یک موشک نیز به داخل نخلستان برخورد کرده است. یکی از موشک ها به داخل صحن منزل شخصی به اسم غلام نبی برخورد کرده است که موجب وارد آمدن خسارت جزئی به منزل شد. پس از این حمله بخشدار تمپ از منطقه بازدید کرد که از محل سه لاشه موشک کشف شد.

 

این درحالی است که برخی از منابع بدون ذکر عاملان حمله، از حمله خمپاره ای خبر داده و تصاویر دو خمپاره شلیک شده را  نیز منتشر کرده اند.

ارسال نظر

 
1