خبر فوری

 
 
بلاول بوتو: زین پس هیئت حاکمه از مبارزات سیاسی دور باشد و یا خود را آماده تنش ها کند
کد خبر :1103053578

16:26 1399/11/13


برچسب ها : PPP, بلاول بوتو زرداری, حزب مردمی پاکستان, سردمداران, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, هیئت حاکمه,

بلاول بوتو رئیس حزب مردمی پاکستان PPP گفت: هیئت حاکمه زین پس مبارزات سیاسی را به سیاستمداران بسپارد یا خود را برای درگیر شدن در تنش ها آماده سازد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| بلاول بوتو رئیس حزب مردمی پاکستان PPP با بیان اینکه نخست وزیر منتخب (ارتش) نتوانسته است طبق آخرین مهلت جنبش دموکراتیک پاکستان PDM استعفا دهد و اکنون هیئت حاکمه باید از میدان مبارزات سیاسی خارج شود درغیر این صورت باید خود را برای تنش ها آماده سازد، افزود: مهلت داده شده به نخست وزیر فعلی در حقیقت یک فرصتی عزتمندانه برای دولت او بود تا در این فرصت استعفا دهد، نخست وزیر می توانست با استعفای خود و انتخابات عادلانه، جمهوریت را پیش ببرد.

رئیس حزب مردمی پاکستان با اشاره به تورم بالای کشور پاکستان، آن را تاریخی عنوان کرد و گفت: دولت کنونی فقر تاریخی، بیکاری و تورم را تحمیل کرده است، اتحاد اپوزیسیون به هر نحوی باید این عروسک های خیمه شب بازی را برکنار کنند. حزب مردمی پاکستان به روند دموکراتیک معتقد است؛ ادامه تلاش های مشترک در داخل و خارج از پارلمان قطعا به موفقیت منجر خواهد شد. هیئت حاکمه زین پس مبارزات سیاسی را به سیاستمداران بسپارد یا خود را برای درگیر شدن در تنش ها آماده سازد، تنها دولتی می تواند خدمتگذار مردم باشد که توسط مردم انتخاب شود.

ارسال نظر

 
1