خبر فوری

 
 
بلاول بوتو : آماده همکاری با دولت در زمینه های سیاست های خارجی و تروریسم هستیم
کد خبر :1430960788

20:37 1397/12/15


برچسب ها : اپوزیسیون, پاکستان,

بلول بوتو رئیس حزب پیپلزپارتی گفت : با وجود تمامی اختلافات با دولت ، آماده همکاری با دولت در زمینه سیاست های خارجی، اقتصاد و تروریسم هستیم.


 

به گزارش راز نیوز، بلاول بوتو زرداری رئیس حزب پیپلزپارتی PPP طی سخنرانی در اجلاس مجلس به ریاست سخنگوی مجلس سنای پاکستان اسد قیصر ، با قدردانی از زحمات نیروهای هوایی پاکستان بابت پاسخ کوبنده به دشمن ابراز داشت : ذوالفقار علی بوتو برنامه اتمی و بی نظیر بوتو برنامه موشکی را به پاکستان دادند. وی با بهترین نیروی هوایی خواندن نیروی هوایی ارتش پاکستان ، به طور خصوصی از اقدامات خلبان حسن صدیقی طی درگیری های میان دو کشور هند و پاکستان تشکر کرد.

وی در ادامه بیانات خود با خونریز خواندن نریندر مودی نخست وزیر هند، گفت : اگر دنیا این شخصیت را نشناسد، ما او را به نحو احسنت می شناسیم. او قصاب مسلمانان است و باعث ریخته شدن خون بسیاری از مسلمانان بی گناه شده است. کشورهای متمدن از دادن ویزا به چنین شخصیتی خودداری کردند، دولت مودی مرتکب جنایات دردناک بسیاری علیه مرد مظلوم کشمیر شده است.

بلاول بوتو افزود : نقض قطعنامه های سازمان ملل در کشمیر همچنان جریان دارد و باید براساس قطعنامه های سازمان ملل به ملت کشمیر حق استقلال و خودمختاری داده شود.
وی حمله انتحاری در پلوامه را واکنش جوانان کشمیر به جنایات هند قلمداد کرد و خاطر نشان کرد که این حمله از سوی عناصر کشورهای خارجی نبوده است. جهان باید به خودمختاری و استقلال ما احترام گذارد، حملات هوایی ،  بدترین نقض قوانین بین المللی بوده است.

بوتو طی گفتگو در رابطه با طرح اقدام ملی ( نیشنل ایکشن پلان ) گفت : اپوزیسیون پس از حمله ای پی اس اجرای طرح مذکوره را تصویب کرد. اما آیا اجرای طرح اقدام ملی تنها برای رهبران اپوزیسیون بوده و برای گروه های تکفیری و در لیست ممنوع الفعالیت نیست؟
با وجود تمامی اختلافات، آماده همکاری با دولت در زمینه سیاست های خارجی، اقتصاد و تروریسم هستیم.
متاسفانه دولت حزب تحریک انصاف PTI با افزایش قیمت دارو، برای سه دفعه هزینه های مالیاتی را افزایش داده و به شهر کراچی که قلب تجارتی کشور است بی توجهی کرده.

ارسال نظر

 
1