خبر فوری

 
بر عهده گرفتن مسئولیت حملات تروریستی روز گذشته در ایالت خیبر پختون خوا توسط تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :694335207

12:19 1401/06/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس کوهات, تحریک طالبان پاکستان, خیبر ایجنسی, محمد خراسانی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای مسئولیت حملات روز گذشته در مناطق کوهات و آژانس خیبر در ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای مسئولیت حملات روز گذشته در مناطق کوهات و آژانس خیبر در ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه اعلام داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی پاکستان به نام گودر واقع در بخش جمرود شهرستان آژانس خیبر را هدف حمله قرار داده و دو افسر دارای درجه‌های گروهبان یکم و نایب سرجوخه را به هلاکت رساندند.

وی همچنین با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به یک مرکز پلیس در شهرستان کوهات افزود: مجاهدان ما همچنین شب گذشته مرکز پلیس واقع در منطقه بلی تنگ شهرستان کوهات را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه رئیس مرکز پلیس مذکور به همراه 4 نیروی پلیس دیگر زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1