خبر فوری

 
 
بر افراشته شدن پرچم هند و اسرائیل در مدرسه منطقه ایبت آباد ایالت خیبرپختون خوا
کد خبر :994098848

23:57 1398/10/08


برچسب ها : اسرائیل, ایبت آباد, پاکستان, خیبر پختون خوا, هند,

یک مدرسه واقع در منطقه ایبت آباد ایالت خیبر پختون خوا در یک مراسم داخل مدرسه پرچم هند و اسرائیل را بر افراشته کردند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز، یک مدرسه واقع در منطقه ایبت آباد ایالت خیبر پختون خوا در یک مراسم داخل مدرسه پرچم هند و اسرائیل را بر افراشته کردند. معاون کمسیر ایبت آباد در اطلاعیه مطبوعاتی اعلام کرد. اطلاعلاتی که در رسانه های اجتماعی ظاهر شد استناد می کند که در تاریخ 1 دی 1398 در یک مدرسه واقع در میرپور اصطبل در استان ایبت آباد ایالت خیبرپختون خوا یک مراسم با عنوان "کنفرانس الگوی سازمان ملل متحد" برگزار شد.

در این مراسم یک بنر شامل پرچم کشورهای مختلف از جمله هند و اسرائیل به نمایش گذاشته شد. در این بیانیه ذکر شده است که برای برگزاری این مراسم هیچ اجازت نامه ای از طرف دولت صادر نشده است.

طبق اطلاعات به دست آمده این مراسم در یک دبستان و دبیرستان با نام " مدرن پبلک اسکول ایند کالج" برگزار شد. از همین نظر شخصی با نام جاوید خان در پاسگاه پلیس مدعی شد که سازمانی با نام " الگوی سازمان ملل متحد" در منطقه جوانان را به نام سازمان ملل متحد گمراه می کند.

پس از اعتراضات شدید در رسانه های اجتماعی معاون کمیسر ایبت آباد اعلام کرد در مورد این مسئله به پلیس حکم تحقیقات داده شده است. از طرفی هم این سازمان طی بیانیه ای اعلام کرد که پرچم اسرائیل اشتباهی بر افراشته شده بود که این اتفاق نباید رخ می داد.

همچنین در بیانیه این سازمان آمده است: برخی از مردم به دلیل اینکه به اهداف داخلی و بین المللی خود برسند در حال خراب کردن اذهان عمومی هستند. در حالی که این برنامه فقط یک برنامه مثبت بود که بر الگوی سازمان ملل متحد با پرچم کشورهای مختلف برگزار شد. هدف از برگزاری این مراسم جذب جوانان پاکستان به سمت فعالیت های مثبت بود.

نیروهای پلیس اعلام کردند تحقیقات در مورد این مراسم در حال انجام است و برای تشکیل پرونده تصمیم خواهد گرفته شد.

ارسال نظر

 
1