خبر فوری

 
 
برگزاری نمایشگاه فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان و ایران
کد خبر :980071460

19:13 1397/12/05


برچسب ها : ایران, پاکستان, ساخت پاکستان, فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان و ایران,

فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان و ایران از برگزاری نمایشگاه در ایران و پاکستان خبر دادند. عنوان این نمایشگاه "مید ان پاکستان " (ساخت پاکستان) خواهد بود.


 

به گزارش راز نیوز، فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان و ایران از برگزاری نمایشگاه در ایران و پاکستان خبر دادند. عنوان این نمایشگاه "مید ان پاکستان " (ساخت پاکستان) خواهد بود. در مرحله نخست، این نمایشگاه در شهر لاهور و سپس در تهران برگزار خواهد شد. خواجه حبیب الرحمن به همراه هئیت همراه به زودی از اتاق بازرگانی تهران و صنعتگران ایرانی دیدن خواهد کرد. در این سفر برای گسترش روابط دوجانبه در زمینه تجارت بین فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان و ایران، و اتاق بازرگانی تهران تفاهم نامه های مهمی به امضا خواهند رسید.

روز گذشته (شنبه) آقای عابدینی رئیس اقتصادی سفارت ایران به همراه هئیت همراه با خواجه حبیب الرحمان دیدار کرد. در این دیدار برای گسترش روابط تجاری و مشکلات موجود بین دو کشور گفتگو شد.

در این دیدار ضیاء الرحمن، آصف حسین میر، فیاض شوکت سلطانی و بلال چشتی حضور داشتند. آقای عابدینی در این دیدار اظهار داشت توافقنامه برای برقراری کانال های بانکی میان دو کشور به امضا رسیده است، امیدوارم که به زودی این روند به انجام برسد.

خواجه حبیب الرحمان از دیپلمات های ایران خواستار افزایش سهمیه برنج پاکستان شد و خواستار وارد کردن پارچه لی پاکستانی به بازار ایران شد. در پاسخ به این سخنان آقای عابدینی اظهار کرد ایران برای برگزاری نماشیگاه "مید ان پاکستان"(ساخت پاکستان) در تهران با پاکستان همکاری خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1