خبر فوری

 
 
برگزاری نشست مشترک کمیسیون بین دولتی هند و روسیه پیرامون گسترش تعاملات دوجانبه
کد خبر :833175622

15:14 1402/01/30


برچسب ها : روابط اقتصادی, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سوبرامانیام جایشانکار, معاون نخست وزیر روسیه, همکاری دوجانبه, هند و روسیه, وزیر امور خارجه هند, کمیسیون بین دولتی هند و روسیه,

بیست و چهارمین نشست مشترک سازنده کمیسیون بین دولتی هند و روسیه برای گسترش همکاری های تجاری، اقتصادی، علمی و فرهنگی در دهلی نو برگزار شد.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز | بیست و چهارمین نشست مشترک سازنده کمیسیون بین دولتی هند و روسیه برای گسترش همکاری های تجاری، اقتصادی، علمی و فرهنگی در دهلی نو برگزار شد.

بر اساس جزئیات، دنیس مانتوروف معاون نخست وزیر روسیه در امور دفاعی و صنایع فضایی در راس هیئتی طی سفر به دهلی نو با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند دیدار و در نشست مشترک سازنده کمیسیون بین دولتی هند و روسیه شرکت کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله تقویت تعاملات و همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف از جمله در حوزه های تجاری، اقتصادی، علمی و فرهنگی مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، سوبرامانیام جایشانکار ضمن خیر مقدم به معاون نخست وزیر روسیه، بر گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست های سازنده میان دو کشور، به پیشبرد برنامه های اقتصادی و تجاری دوجانبه کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1