خبر فوری

 
 
برگزاری رزمایش مشترک میان ارتش پاکستان و عربستان سعودی در پنجاب
کد خبر :2023441938

19:43 1400/12/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, رزمایش مشترک, رزمایش مشترک دو جانبه, مبارزه با تروریسم, نیروهای ارتش پاکستان, همکاری های نظامی,

رزمایش نظامی ارتش سلطنتی عربستان (RSLF) و ارتش پاکستان با برگزاری مراسمی در مرکز آموزشی مبارزه با تروریسم در پاکستان آغاز گردید.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | روز گذشته 3 اسفند (22 فوریه) رزمایش نظامی ارتش سلطنتی عربستان (RSLF) و ارتش پاکستان با برگزاری مراسمی در مرکز آموزشی مبارزه با تروریسم در پاکستان آغاز گردید.

در این مراسم، سرلشکر جاوید دوست بیان کرد: این رزمایش به چند مرحله تقسیم می‌شود و امید است به تلفیق مهارت‌های نظامی بین نیروهای شرکت ‌کننده و بهره ‌گیری از تجربیات یکدیگر سبب پیشرفت دو طرف گردد.

سرلشکر خلبان عواد بن عبدالله الزهرانی وابسته نظامی در سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد به همراه مقامات پاکستانی و دیگر افسران ارشد نیز تمرین نظامی را مشاهده کردند.

عربستان سعودی و پاکستان اغلب تمرینات نظامی مشترک برگزار می کنند و همچنین روابط و همکاری های نظامی میان دو کشور رو به افزایش می باشد.

لازم به ذکر است که تمرینات نظامی توانایی فرماندهی و کنترل را تقویت می کند و منجر به افزایش روابط نظامی با سایر کشورها می گردد همچنین سطح آمادگی نظامی برای واکنش فوری به هر نوع تهدیدی را مورد بررسی قرار می دهد.

ارسال نظر

 
1