خبر فوری

 
 
برعهده گرفتن مسئولیت چندین حمله هدفمند در سوات پاکستان توسط جنبش طالبان
کد خبر :2090615025

14:14 1399/01/19


برچسب ها : پاکستان, جنبش طالبان پاکستان, سخنگوی جنبش طالبان, سوات پاکستان, قتل, محمد خراسانی,

محمد خراسانی اظهار داشت که چند روز گذشته جنبش طالبان پاکستان حضرت عباس معروف به (وقاص) را در خانه وی به قتل رسانده است. سخنگو ی طالبان مدعی شده است که مدتی قبل حضر عباس یکی از فرماندهای ما به اسم نیک محمد را به قتل رساند که قتل وی انتقام فرمانده ما بوده است.


سوات: به گزارش راز نیوز | محمد خراسانی سخنگوی جنبش طالبان طی بیانیه ای به رسانه ها، چندین ترور های هدفمند را به عهده گرفت.

محمد خراسانی اظهار داشت که چند روز گذشته جنبش طالبان پاکستان حضرت عباس معروف به (وقاص) را در خانه وی به قتل رسانده است. سخنگو ی طالبان مدعی شده است که مدتی قبل حضر عباس یکی از  فرماندهای ما به اسم نیک محمد را به قتل رساند که قتل وی انتقام فرمانده ما بوده است.

سخنگوی طالبان افزود نیرو های ما طی چند روز گزشته ده ها مردمان تحت تعقیب سوات را به قتل رساندند، از جمله دو پرسنل نظامی چهارباغ ، "جاویدالله ساکینا شاکردارا" ، یک پلیس در کانجو و یک افسر نظامی سابق در منطقه خیرایی در ماته و اعضای شورای دفاع روستای در سر فهرست قرار دارند.

محمد خراسانی گفت: تاخیر در قبول کردن مسئولیت این اقدامات جزئی از سیاست های جدید جنبش ما بوده است.

لازم به ذکر است که پیش از این در بلوچستان، آژانس مهمند و باجور تحت تاثیر چنین حملاتی قرار گرفتند که در حال جاضر هیچ جنبش و گروهی این حملات را به عهده نگرفته است. اما طبق منابع گفته شده که این حملات از جانب حزب الاحرار صورت گرفته شده است.

ارسال نظر

 
1