خبر فوری

 
 
برای نخستین بار، صادرات پاکستان به انگلیس از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد
کد خبر :660124893

16:22 1399/10/21


برچسب ها : افزایش میزان صادرات, انگلیس, بریتانیا, پاکستان, پاکستان و بریتانیا, صادرات پاکستان, عبدالرزاق داوود, مشاور نخست وزیر در امور تجارت,

عبدالرزاق داوود مشاور نخست وزیر پاکستان در امور تجارت در پیام توییتری خود خبر از عبور از مرز 1 میلیارد دلار صادرات به بریتانیا را داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عبدالرزاق داوود مشاور امور تجاری نخست وزیر پاکستان، در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که صادرات پاکستان به انگلیس برای اولین بار در تاریخ از مرز 1 میلیارد دلار فراتر رفته است، صادرات پاکستان به انگلیس از ژوئیه تا دسامبر، 21% افزایش یافته است. درحالیکه صادرات پاکستان در مدت مشابه سال گذشته 852 میلیون دلار بوده است.

مشاور امور تجاری نخست وزیر پاکستان گفت که در دسامبر سال 2020 صادرات پاکستان به انگلیس با 47٪ افزایش به 189 میلیون سود خالص رسید. در مقایسه با سال های پیش صادرات به انگلیس در دسامبر 2019، 129 میلیارد بوده است.

همچنین عبدالرزاق داوود افزایش صادرات به صادرکنندگان را تبریک گفته و با ستودن عملکرد وزارت بازرگانی گفت که کارکنان بازرگانی در انگلیس باید سخت تلاش کنند تا محصولات پاکستانی در بازار انگلیس قابل دسترسی باشد.

ارسال نظر

 
1