خبر فوری

 
 
براس: 12 نظامی پاکستان طی حمله مند را به هلاکت رساندیم
کد خبر :643415439

18:04 1399/02/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, براس,

بلوچ خان سخنگوی "براس" ائتلاف گروه های شبه نظامی ارتش آزادی بخش بلوچ، جبهه آزادی بخش بلوچ، ارتش جمهوری خواه بلوچ و گارد جمهوری بلوچ طی تماس تلفنی با رسانه ها، در بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در منطقه مند استان کیچ و جان باختن 12 تن از نیروهای نظامی ارتش پاکستان را برعهده گرفت .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بلوچ خان سخنگوی "براس" ائتلاف گروه های شبه نظامی ارتش آزادی بخش بلوچ، جبهه آزادی بخش بلوچ، ارتش جمهوری خواه بلوچ و گارد جمهوری بلوچ طی تماس تلفنی با رسانه ها، در بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در منطقه مند استان کیچ و جان باختن 12 تن از نیروهای نظامی ارتش پاکستان را برعهده گرفت و تصریح داشت: شبه نظامیان با تسط بر بلندی های میان مناطق چک آپ و شیراز، طی مدت زمان مشترک به کاروان نظامی ارتش و پاسگاه ارتش مستقر در شیراز حمله کردند. طی این حمله موفقیت آمیز به همراه هلاکت 12 نظامی پاکستانی و زخمی شدن تعداد زیاد، خودروهای نظامی نیز منهدم شدند.

وی افزود: ارتش پاکستان طی یک هفته گذشته با افزایش سرعت عملیات های خود در کیچ درحال نسل کشی بلوچ بودند که کاروان هدف حمله قرار گرفته نیز برای ملحق شدن برای نسل کشی بلوچ درحال حرکت بود. طبق اطلاعات به دست رسیده، نظامیان ارتش پاکستان طی این عملیات گسترده علاوه بر هدف قرار دادن شهروندان بلوچ و تیراندازی از هلیکوپتر به سوی مناطق مسکونی، خانه های بلوچ در بلندی ها را نیز به آتش می کشیدند. شبه نظامیان بلوچ علاوه بر آزادی ملی، در دفاع از سرزمین های خود نیز درحال درگیری با دشمنان خود هستند. این حمله در دفاع از سرزمین های بلوچ صورت گرفته است.

بلوچ خان در ادامه خاطر نشان کرد: جوخه مرگ و تروریست های مذهبی به همراه کاروان ارتش دشمن درحال حرکت برای سرکوب و نسل کشی بلوچ بودند که این دلیل واضحی است که تروریست های مذهبی و ارتش پاکستان دو روی یک سکه هستند.

ارسال نظر

 
1