خبر فوری

 
 
با دادن رای فرائیز برگر و کافی مجانی بگیرید۔
کد خبر :2055228684

08:28 1397/05/02


طی انتخابات پاکستان اقدام جالبی از سوی ریستوران ھای این کشور دیدہ شد


 

به گزارش راز نیوز به نقل از دان نیوز طی انتخابات پاکستان اقدام جالبی از سوی ریستوران ھای این کشور دیدہ شد

 

در یازدھمین اںتخابات پاکستان مردم پاکستان برای رای دادن و انتخاب اصلح بر انگیزہ بہ نطر می آیند۔

 

این بار بیش از ۱۰۰ میلیون نفر حق رای دھی خود را استفادہ خواھند کرد از این ۱۰۰ میلیون نفر ۲۰ میلیون نفر جوان ھا ھستند کہ اولین بار رای خود را خواھند داد ۔

 

 بعد از ۲۵ ژولای دست مردم چہ خواھد رسین این را حکومت کہ برسر کار مینشیند تعین میکند ولی آن کسانی کہ رای خود را میدھند برای این گونہ افرد فوائد ھای در نظر گرفتہ شدہ۔

 

در ھمین راستا بعضی از ریستورانت ھای پاکستان در این انتخابات اقدام جالبی را پیش نظر دارند کسانی کہ رای خود را میدھند از فائیز برگر و کافی مستفید خواھند شد۔

 

طبق ریستوران ھای بزرگ پاکستان اعلام شدہ کسانی کہ رای خود را میدھند و در انگشت رنگ سیاھی کہ برای رای دادن استفادہ میشود را داشتہ باشند میتوانند بہ ریستوران ھای اعلام شدہ مراجعہ کنند و در قبال رای دادن از فرائیز برگر و کافی بدون دادن ھیچ قیمتی استفادہ کنند ھمچنین بعضی از ریستوران ھا اعلام کردہ اند کسانی کہ رای میدھند و در انگشت شان رنگ سیاھی رای را داشتہ باشند میتواند از پنجاہ در صد تخفیف بہرمند بشوند۔

 

اسم ریستورانھای کہ بدون پول سیرویس فراھم خواھند کرد این است:  برگر ان لا،دی دیلی،برگر لیب،اسکوائرس کافی،ایکسپریسو،ایمبروسیا،دیل فریو

 

اسم ریستوران ھای کہ پنجاہ درصد تخفیف خواھند داد این است

بمزیز،پیراماؤنت فائن فود،کبابستان

ارسال نظر

 
1