خبر فوری

 
بانک جهانی: پاکستان در مسیر بهبود فعالیت های تجاری قرار دارد
کد خبر :1555254544

14:23 1400/03/25


برچسب ها : بانک جهانی, مدیر بانک جهانی در پاکستان, نخست وزیر پاکستان, هیئت سرمایه گذاری پاکستان, کمیساریای عالی,

ناجی بنهانسن مدیر امور بانک جهانی در پاکستان گفت : پاکستان در زمینه فعالیت های تجاری در مسیر درستی حرکت میکند


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بنهانسن مدیر امور بانک جهانی در پاکستان گفت : پاکستان در زمینه فعالیت های تجاری در مسیر درستی حرکت میکند ولی برای گسترش فعالیت های تجاری دیجیتال سازی بسیار ضرورت دارد.

وی این سخنان را در جلسه ای که توسط هیئت سرمایه گذاری برگزار شد ایراد کرد.

کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس در این باره گفت: روابط پاکستان و انگلیس بسیار خوب است و من سرمایه گذاری در پاکستان را ترجیح میدهم اما لازم است پاکستان تولید ناخالص داخلی خود را دو برابر کند.

وی افزود: برای توسعه و بهبود اقتصادی پاکستان به اقتصاد قوی نیاز است و پاکستان توانسته رتبه خود را در انجام تجارت بهبود بخشد.

وی گفت: فرصت های سرمایه گذاری بیشماری خارجی در پاکستان وجود دارد و سرمایه گذاری شرکت های خارجی در پاکستان افزایش یافته است.

دکتر مشیر حسین مشاور اصلاحات نهادی در این جلسه گفت: چشم انداز نخست وزیر پاکستان این است که فرصت های بیشتری به بخش خصوصی سازی داده شود، پاکستان قصد دارد برای ارتقا صادرات پنجره ای راه اندازی کند وی گفت: برای تایید ادعا ها یک سیستم خودکار به هیئت درآمد فدرال معرفی شده است .

وی گفت: سال گذشته بالاترین بازپرداخت به میزان 250 میلیارد روپیه در کشور انجام شده است و در نه ماه سال جاری 220 میلیارد روپیه بازپرداخت شده است و همه اینها بدلیل دیجیتالی شدن امکان پذیر شد، به همین مناسبت سه گزارش نیز توسط هیئت سرمایه گذاری شامل اقدامات مربوط به نوسازی منتشر شد.

ارسال نظر

 
1