خبر فوری

 
 

​اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | بانک جهانی برای پیشرفت پاکستان در زمینه اقتصادی و اجتماعی نظرسنجی ویژه ای در مورد تعیین اولویت ها و ارائه کمک های مالی را برگزار می کند.
ناجی بن حسائن مدیر بانک جهانی در پاکستان در رسانه های اجتماعی طی پیامی اعلام کرد: شهروندان پاکستانی باید در یک نظرسنجی ویژه در مورد نقش بانک جهانی در تعیین اولویت ها و ارائه کمک های مالی برای دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان شرکت کنند.
این نظرسنجی که از طرف بانک جهانی برگزار می شود بخشی از مقدمات چارچوب جدید مشارکت بین کشورها CPF برای پاکستان است. بانک جهانی یک فرایند مشورتی برای تدوین چارچوب جدید مشارکتی با پاکستان را برای سال 2022 تا 2026 آغاز کرده است. این چارچوب چشم انداز کمک استراتژیک به پاکستان را مشخص می کند. بانک جهانی هر 4 یا 5 سال یک بار برای اعضای خود یک چارچوب جدید مشارکت بین کشورها که اولویت های تغییر یافته هریک از کشورهای عضو را در بر می گیرد، تنظیم می کند.
ناجی بن حسائن افزود: حمایت بانک جهانی در چارچوب جدید با دستور کار توسعه پاکستان مرتبط خواهد بود. در چارچوب جدید با شرکای اصلی، مقامات دولتی، نمایندگان پارلمان، بخش خصوصی، سازمان های جامعه مدنی، گروه های زنان و جوانان، موسسات مالی بین المللی جامعه دیپلماتیک، رسانه ها و دانشگاهیان مشورت می شود. هدف از این مشورت گرفتن آگاهی از نظرات و عقاید متنوع و پیشبرد روند پشتیبانی در مورد چالش های اقتصادی و اجتماعی پاکستان است.

ارسال نظر

 
1