خبر فوری

 
 
بانک توسعه آسیا: عرضه وام 3.4 میلیارد دلاری به پاکستان قطعی نیست
کد خبر :1954893566

15:43 1398/03/27


برچسب ها : بانک توسعه آسیا, پاکستان, وام,

بانک توسعه آسیا در بیانیه ای طی اشاره به خبر وزیر دارایی پاکستان درخصوص دریافت وام 3.4 میلیارد دلاری از بانک توسعه، اذعان داشت که مذاکرات در این خصوص همچنان ادامه دارند و تاکنون به طور قطعی در این رابطه تصمیم گیری نشده است.


 

اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، بانک توسعه آسیا در بیانیه ای طی اشاره به خبر وزیر دارایی پاکستان درخصوص دریافت وام 3.4 میلیارد دلاری از بانک توسعه، اذعان داشت که مذاکرات در این خصوص همچنان ادامه دارند و تاکنون به طور قطعی در این رابطه تصمیم گیری نشده است.
آقای Xiaohong Yang نماینده کشوری بانک توسعه آسیا در پاکستان در بیانی اظهار داشت: مذاکرات ادامه دارند، حجم وام و دیگر جزئیات منوط به رضایت مدیریت بانک و هیئت مدیره است. گفتنی است دو روز قبل دو تن از وزرای پاکستان مدعی شده بودند که بانک توسعه آسیا تصمیم به عرضه وام 3.4 میلیارد دلاری به پاکستان گرفته و قرار دادی نیز در این باره میان دوطرف امضاء شده است.
 
پس از انتشار خبرهای فوق از سوی دو تن از وزرای پاکستان، بانک توسعه آسیا برای روشن شدن موضوع در بیانیه ای از جریان داشتن مذاکرات و گفتگو میان بانک توسعه آسیا و پاکستان خبر داده و اذعان داشته است که تاکنون تصمیم قطعی در رابطه با پرداخت مبلغ وام به پاکستان اتخاذ نشده است.

 

کمک مالی 3.4 میلیارد دلاری بانک توسعه آسیا به پاکستان

ارسال نظر

 
1