خبر فوری

 
بازگشت 4 تن از افراد ربوده شده بلوچستان
کد خبر :1466282808

18:21 1397/10/10


برچسب ها : ارتش, پاکستان,

4 تن از افراد ربوده شده در حین عملیات پاکسازی مناطق از تروریست ها توسط ارتش پاکستان در مناطقی از بلوچستان، روز گذشته به خانه خود بازگشتند.


 

به گزارش راز نيوز، 4 تن از افراد ربوده شده در حین عملیات پاکسازی مناطق از تروریست ها توسط ارتش پاکستان در مناطقی از بلوچستان، روز گذشته به خانه خود بازگشتند. براساس جزئیات حاصله از خبر، 4 نفر از مردم بلوچستان که از اهالی مناطق کیچ، پیدارک، گو کوپ و جمک به نام های یحیی، پهلان، غلام علی و داد بخش در عملیات های ارتش پاکستان در تاریخ 7 آذر 1397 ربوده شده بودند، پس از حدود یک ماه، روز گذشته به خانه خود بازگشتند. گفتنی است ارتش پاکستان در تاریخ 7 آذر 1397 در بخش هایی از بلوچستان همچون استان کیچ و مناطق پیدارک، جمک، نیامی کلگ، سری کلگ، گورکوپ و سولانی با انجام عملیات هایی پس از ربودن 16 نفر از اهالی مناطق نامبرده، آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرد. روز گذشته 4 تن از 16 نفر پس از آزادی به خانه خود باز گشتند، این درحالی است که اطلاعاتی از بقیه افراد ربوده شده تاکنون به دست نیامده است.

لازم به ذکر است که ارتش پاکستان از سر تا سر ایالت بلوچستان افرادی را می رباید و خانواده های افراد ربوده شده نیز همچنان به تظاهرات خود برای بازیابی عزیزانشان در مقابل باشگاه خبرنگاران کویته ادامه می دهند.

ارسال نظر

 
1