خبر فوری

 
 
بازگشت یک فرد و ربودن 2 جوان بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از بخش مستونگ
کد خبر :1034568209

18:16 1401/02/15


برچسب ها : ایالت بلوچستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیر, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

2 جوان بلوچ از منطقه مستونگ ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | 2 جوان بلوچ از منطقه مستونگ ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند، بطوری که یک فرد ربوده شده بلوچ نیز با حالتی نامساعد به خانه خود بازگشت؛ همچنین افراد ربوده شده شامل ساجد علی فرزند کمال خان ساسولی و عرفان بنگلزئی می باشند.

بر اساس جزئیات، نیروهای امنیتی و دایره مبارزه با تروریسم پاکستان ساجد علی نوجوان 16 ساله را از خانه وی در منطقه لدها بخش مستونگ ربوده و بازداشت کردند.

به گفته منابع، ساجد علی دانش آموز کلاس نهم دبیرستان دولتی محمد شهی بخش مستونگ است همچنین خانواده وی با ابراز نگرانی شدید از دستگیری و ناپدید شدن ساجد در تاریکی شامگاه چهارشنبه 14 اردیبهشت (4 می)، گفتند که خانواده به دلیل دستگیری ساجد علی در مضیقه عمیقی قرار گرفته اند و از مقامات خواستار آزادی فرزندشان شدند.

منابع افزودند: عرفان بنگلزئی از اعضای سازمان دانشجویان بلوچ (BSO) و سازمان اجتماعی و رفاهی بنیاد المداد است که در وقایع احساس مستونگ نیز فعالیت می کرد که شب گذشته 14 اردیبهشت (4 می) توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.

از سوی دیگر به گفته منابع، غنی فرزند لشکری فرد ربوده شده از بخش پنجگور در ماه مارچ به حالت نامساعدی از چنگال و شکنجه های سخت نیروهای امنیتی پاکستان رها شده و به خانه خود بازگشته است.

ارسال نظر

 
1