خبر فوری

 
 
بازگشت فرزندان اعضای آلمانی داعش به کشورشان
کد خبر :2088912685

00:44 1398/01/18


برچسب ها : آلمان, داعش, دولت اسلامی, سوریه, عراق, وزارت,

بازماندگان خانواده های آلمانی که برای دولت اسلامی داعش در سوریه و عراق بودند به آلمان بازگردانده شدند۔ همچنین حکام این کشور اظهار داشتند که فرزندان این خانواده ها بی گناه می باشند۔


به گزارش راز نیوز ، بازماندگان خانواده های آلمانی که در حال همکاری با دولت اسلامی داعش در سوریه و عراق بودند به آلمان بازگردانده  شدند . مقامات این کشور اظهار داشتند که فرزندان این خانواده ها بی گناه می باشند .

وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که نخستین گروه از فرزندان اعضای آلمانی داعش به کشور بازگردانده شدند.

 

 

 

دولت آلمان تعدادی از کودکان اعضای آلمانی داعش را که در عراق و سوریه  در بازداشت بودند در این هفته به آلمان بازگردانده و به بستگان آنها تحویل داده است. دولت آلمان اعلام کرده بود که قصد دارد فرزندان طرفداران آلمانی داعش را به کشورشان بازگرداند.

پس از پایان خلافت دولت اسلامی سوریه و عراق، بسیاری از کشورهای اروپایی در این فکر می باشند که  با شهروندان اروپایی که به این گروه تروریستی پیوستند چگونه برخورد کنند .

این مجرمان اروپایی، در حال حاضر تحت بازداشت نیروهای دیپلماتیک سوریه حمایت شده از سوی نیروهای آمریکایی قرار دارند. به گفته مقامات آلمانی، دست کم 60 اتباع آلمانی در دست نیروهای کرد زندانی هستند و همچنین هشت نفر از آںها  به دلیل  جنایاتی که انجام داده اند زندانی شده یا اعدام شده اند .

وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که این کودکان را  با رضایت والدینشان به آلمان بازگردانده ایم .

به گفته یکی از منابع وزارت آلمان، این کودکان در حال حاضر با بستگان خود در آلمان زندگی خواهند کرد . همچنین در این راستا، سه کودک در روز پنج شنبه 4 آوریل، در فرودگاه اشتت حضور یافتند. محمود آرام ، وکیل این خانواده اظهار داشت که مادر این کودکان بلافاصله دستگیر شده است. 

 

 

بر اساس اعلام وزارت کشور آلمان، هزاران شهروند آلمانی از کشور برای پیوستن به گروه های تروریستی مختلف بعد از سال 2013 خارج شده بودند و نزدیک به یک سوم از آنها به آلمان بازگشته اند .

وزارت آلمان اظهار داشت که دولت آلمان سعی می کند شهروندان آلمانی را که در نقاط مختلف خاورمیانه در زندان به سر می برند را به آلمان بازگرداند . 

 

ارسال نظر

 
1