خبر فوری

 
 
بازدید وابستگان نظامی چند کشور خارجی از خط مرزی پاکستان و هند
کد خبر :1133986812

15:06 1398/05/14


برچسب ها : آلمان, انگلیس, بمب خوشه ای, پاکستان و هند, چین, خط مرزی پاکستان و هند, روسیه, فرانسه, مرز هند و پاکستان, وابسته نظامی,

پس از نقض آتش بس توسط ارتش هند در مناطق مرزی پاکستان و هند و افزایش تنش ها میان دو کشور، وابستگان نظامی چند کشور خارجی با میزبانی دولت اسلام آباد از خط مرزی پاکستان و هند بازدید نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز پس از نقض آتش بس توسط ارتش هند در مناطق مرزی پاکستان و هند و افزایش تنش ها میان دو کشور، وابستگان نظامی چند کشور خارجی با میزبانی دولت اسلام آباد از خط مرزی پاکستان و هند بازدید نمودند.

طبق جزئیات منتشر شده، به دنبال افزایش تنش ها میان پاکستان و هند پس از استفاده دهلی نو از بمب های خوشه ای، وابستگان نظامی کشورهای چین، انگلیس، فرانسه، روسیه و آلمان به میزبانی پاکستان با حضور در خطوط مرزی هند بمب های خوشه ای استفاده شده توسط هند و تلفات مالی و جانی جنایت های هند را مورد بررسی قرار دادند.

لازم به ذکر است نیروهای مرزبانی هند پس از تیراندازی پی در پی طی چند روز متوالی، به استفاده از بمب های خوشه ای روی آورده و مناطق شهری پاکستان از جمله دره نیلم، دره لیپا، ددیال، نوسیری، اوت مقام و شاه کوت را به وسیله این نوع بمب هدف قرار دادند که در اثر آن بیش از ده نفر از اهالی منطقه مجروح شدند و بیمارستان منطقه اوت مقام نیز منهدم گردید.

طبق آمارهای منتشر شده، نیروهای مرزی هند طی سال جاری میلادی نزدیک به 1882 مرتبه اقدام به نقض آتش بس و تیراندازی به سوی خاک پاکستان نموده اند.

ارسال نظر

 
1