خبر فوری

 
 
بازدید هیئت پارلمانی ایران از مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1817817921

17:57 1398/03/30


برچسب ها : ایران, پاکستان, مجلس, مجلس ملی, هیئت پارلمانی,

با حضور هیئت پارلمانی ایران به رهبری آقای امیرآبادی در مجلس ملی پاکستان، توسط عبد القیوم رئیس گروه پارلمانی ایران_پاکستان، اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی و اعضای مجلس مورد استقبال قرار گرفتند.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، با حضور هیئت پارلمانی ایران به رهبری آقای امیرآبادی در مجلس ملی پاکستان، توسط عبد القیوم رئیس گروه پارلمانی ایران_پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند. عبد القیوم با استقبال از هیئت ایرانی، گفت: دو کشور پاکستان و ایران، کشورهای برادر اسلامی و همسایه هستند و تشابهاتی میان فرهنگ دو کشور به چشم می خورد. ایران دارای تاریخ و فرهنگ گسترده ای است و ما نیازمند همکاری با این کشور هستیم. بنادر چابهار و گوادر باید بایکدیگر ارتباط داشته باشند و دو کشور همسایه پاکستان و ایران همچنین مستلزم ضرورت روابط ریلی نیز هستند. باید جاده مناسبی میان کویته و زاهدان ساخته شود، کار بر روی پروژه خط گازی ایران_پاکستان باید با سرعت و خط انتقال، تحویل سوخت از طریق بازپرداخت، ارز محلی و یا تبادلی انجام شود.


گفتنی است در بدو ورود هیئت پارلمانی ایران به مجلس ملی، اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان با قطع سخنرانی رهبر اپوزیسیون از هیئت ایرانی استقبال گرمی به عمل آورده و خوش آمدید گفت. از طرفی اعضای دولت و اپوزیسیون حاضر در مجلس با به صدا در آوردن میز ها، از مهمانان استقبال کردند.

ارسال نظر

 
1