خبر فوری

 
بازدید هیئت تجاری کره جنوبی از فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان
کد خبر :849562497

11:12 1401/12/04


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, تجارت, رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر کره جنوبی, فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, هیئت تجاری,

هیئت 47 نفره از تجار کره جنوبی به رهبری سونگ جونگ هوان سفیر سابق این کشور در اسلام آباد، از فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان بازدید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت 47 نفره از تجار کره جنوبی به رهبری سونگ جونگ هوان سفیر سابق این کشور در اسلام آباد، ضمن بازدید از دفتر مرکزی فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان FPCCI با عرفان اقبال شیخ رئیس فدراسیون، جانشین و دیگر افراد دیدار کردند.

در این بین در مورد نشست تجاری بین تجار دوکشور، سرمایه گذاری مشترک شرکت های کره ای و پاکستانی، فرصت های تجاری، سرمایه گذاری، ارتقای روابط در خصوص توسعه تجارت دو کشور تبادل نظر انجام گرفت.

گفتنی است در این نشست روسای اتاق های اسلام آباد سمال، گلگیت، غذر، هنزه، اسکردو به ترتیب سجاد سرور، محمد عمران، شیرنبی، محمد رازق و عارف ملک به همراه سوه سنگپیو سفیر فعلی کره جنوبی در پاکستان، حضور داشتند.

رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی با بیان اینکه پاکستان یک کشور جذاب برای سرمایه گذاری و تجارت می باشد که فرصت های سودآوری و تجاری عالی را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می دهد، گفت: به همین منظور سرمایه گذاران و تجار کره ای باید از این فرصت بهره مند شوند. وی اظهار داشت که جامعه بازرگانی دو کشور ضمن افزایش روابط دوطرفه باید بررسی کنند کره جنوبی و پاکستان برای رشد تجارت متقابل می توانند در چه زمینه هایی تجارت کنند که به نفع دو طرف باشد.

امین الله بیگ نایب رئیس اف پی سی سی آی با اشاره به همکاری فزاینده میان دو کشور، گفت: کره باید از بازار روبه رشد پاکستان استفاده کند. کره در زمینه هایی تخصص دارد که می تواند برای پاکستان مفید باشد.

هیئت ضمن ابراز تمایل خود در بخش های گردشگری، ساخت و ساز، کشاورزی، رسانه، غذا، بازرگانی و فولاد در پاکستان، اظهار داشتند که پاکستان در گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی ارزشمند است. پاکستان مهد هنر و فرهنگ بودایی و دومین سرزمین مقدس بودیسم بوده است. اعتقاد مذهبی مهم ترین دوره در تاریخ تحولات فرهنگی و اجتماعی را در شبه قاره رقم زده است.

ارسال نظر

 
1