خبر فوری

 
 
بازدید ناو نصر نیروی دریایی پاکستان از بندر کوتونو آفریقا
کد خبر :643545089

14:51 1399/12/15


برچسب ها : پاکستان و جمهوری بنین, پاکستان و نیجر, ناو نصر, نیروی دریایی پاکستان, کمک های بشردوستانه,

ناو نصر نیروی دریایی پاکستان در راستای ماموریت بشر دوستانه خود و مقابله با بلایا از بندر کوتونو پایتخت اقتصادی کشور بنین بازدید به عمل آورد.


کوتونو: به گزارش راز نیوز| ناو نصر نیروی دریایی پاکستان در راستای ماموریت بشر دوستانه خود و مقابله با بلایا از بندر کوتونو پایتخت اقتصادی کشور بنین بازدید به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، این ناو نیروی دریایی پاکستان در بدو ورود به بندر کوتونو توسط تنی چند از مقامات ارشد کشور بنین و همچنین احمد علی سروهی سفیر پاکستان در نیجر، سرکنسول افتخاری پاکستان و وابسته دفاعی پاکستان در نیجریه مورد استقبال قرار گرفت.

ناو نصر نیروی دریایی پاکستان در جریان این بازدید کمک های غذایی بشر دوستانه دولت پاکستان را برای اعلام همبستگی با مردم نیجر و بنین فراهم نمود، این کمک های غذایی طی یک مراسم رسمی با حضور مقامات ارشد دولتی و نظامی دو کشور همچون معاون وزیر مدیریت حوادث نیجر، معاون دفتر ریاست جمهوری بنین، سفیر نیجر در بنین، دبیرکل وزارت امور خارجه بنین و سفیر پاکستان در نیجر به مسئولان این دو کشور تحویل داده شد.

مقامات دو کشور نیجر و بنین در این مراسم از دولت و نیروی دریایی پاکستان به دلیل اعطای کمک های غذایی تقدیر و تشکر نمودند.

فرماندهی ماموریت و افسر فرماندهی ناو نصر در این بازدید با معاون وزیر مدیریت حوادث نیجر، دبیرکل وزارت امور خارجه بنین و فرمانده نیروی دریایی بنین دیدار و گفتگو نمود، در این دیدارها موضوعات مختلفی در زمینه مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری های منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1