خبر فوری

 
 
بازدید فرمانده سنتکام ایالات متحده از ستاد فرماندهی ارتش پاکستان
کد خبر :2085470198

15:14 1401/09/24


برچسب ها : ارتش آمریکا, ایالات متحده آمریکا, پاکستان و آمریکا, رئیس ارتش پاکستان, سپهبد عاصم منیر, فرمانده سنتکام, مرز افغانستان, مرکز فرماندهی ارتش پاکستان,

همکاری های دفاعی و امنیتی از جمله منافع متقابل، ثبات منطقه ای و وضعیت امنیتی بین هیئت های نظامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مایکل اریک کوریلا فرمانده سنتکام آمریکا به ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده در بدو ورود از مهمان توسط رژه افتخاری و گارد تشریفات استقبال شد و سپس فرمانده سنتکام آمریکا اهدای گل به مقام شهداء پاکستان ادای احترام کرد.

 در این دیدار همکاری های دفاعی و امنیتی از جمله منافع متقابل، ثبات منطقه ای و وضعیت امنیتی بین هیئت های نظامی دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طبق گفته سخنگوی ارتش پاکستان، ژنرال مایکل اریک کوریلا از دستاوردهای پاکستان در جنگ با تروریسم، امدادرسانی به سیل و تلاش برای صلح منطقه قدردانی کرد. این هیئت همچنین از مرز تورخم (مرز مشترک پاکستان و افغانستان) بازدید خواهد کرد و در جریان مسائل مبارزه با تروریسم و ​​مدیریت مرزها در قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1