خبر فوری

 
 
بازدید فرمانده ستاد ارتش پاکستان از دانشگاه دفاع ملی پاکستان
کد خبر :845659284

13:47 1401/07/30


برچسب ها : بازدید, پنجاب, دانشگاه دفاع ملی پاکستان, دیدار, راولپندی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, کارگاه امنیت ملی,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان از دانشگاه دفاع ملی پاکستان بازدید و با اعضای حاضر در بیست و چهارمین کارگاه امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | اداره روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان از دانشگاه دفاع ملی پاکستان بازدید و با اعضای حاضر در بیست و چهارمین کارگاه امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

این اداره اعلام کرد: فرمانده ستاد ارتش پاکستان، اعضای حاضر در بیست و چهارمین کارگاه امنیت ملی را از چالش های پیش روی امنیت ملی پاکستان و اقدامات انجام شده توسط کشور برای غلبه بر آن ها، آگاه کرد.

این اداره همچنین اعلام کرد: فرمانده ستاد ارتش پاکستان طی این دیدار گفت که حفاظت از منافع ملی پاکستان و هماهنگی ملی در کشور برای توسعه آن یک امر ضروری است. جنگ ما علیه تروریسم نمونه ای از آن است که به دلیل رویکرد تمام مردم پاکستان به موفقیت رسید. امنیت و ثبات تنها زمانی بدست می آید که حاکمیت قانون و دولت برقرار باشد.

ارسال نظر

 
1