خبر فوری

 
 
بازدید فرمانده ارتش پاکستان از خطوط مقدم مرز افغانستان در منطقه وزیرستان شمالی
کد خبر :362040830

09:52 1401/12/24


برچسب ها : امنیت, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, مبارزه با تروریسم, وانا, وزیرستان شمالی,

فرمانده ارتش پاکستان در جریان بازدید از خطوط مقدم مرزی در مرز مشترک پاکستان_افغانستان در منطقه وزیرستان شمالی بر عزم ارتش برای برپایی امنیت و ثبات در منطقه و مقابله همه جانبه با عناصر تروریستی و مخرب امنیت تأکید کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان در جریان بازدید از خطوط مقدم مرزی در مرز مشترک پاکستان_افغانستان در منطقه وزیرستان شمالی بر عزم ارتش برای برپایی امنیت و ثبات در منطقه و مقابله همه جانبه با عناصر تروریستی و مخرب امنیت تأکید کرد.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ارتشبد سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان روز سه شنبه با حضور در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا از خطوط مقدم مرزی در مرز افغانستان بازدید و با نیروهای مستقر در پاسگاه‌های مرزی دیدار کرد.

فرمانده ارتش پاکستان طی سخنانی در جریان این بازدید با تأکید بر عزم ارتش برای ریشه کن کردن تروریسم در پاکستان و منطقه اظهار داشت: جان فشانی شهدای پاکستان هیچگاه تضییع نخواهد شد و ان‌شاءالله آرامش کامل به پاکستان باز خواهد گشت.

ژنرال سید عاصم منیر احمد همچنین در محل یادمان شهدای ارتش در وانا مرکز شهرستان وزیرستان جنوبی حضور یافت و با اهدای گل به مقام شهدای ارتش پاکستان ادای احترام نمود.

وی علاوه بر این از ستاد تشکیلاتی ارتش در وانا بازدید نمود و در جریان امور مربوط به توسعه، آمادگی عملیاتی و امور آموزشی و امنیتی شهرستان ادغام شده جدید قرار گرفت.

فرمانده ارتش پاکستان از تلاش‌های ضد تروریسم برای ایجاد محیطی مناسب در جهت توسعه اقتصادی_اجتماعی تشکیلات برای توسعه پایدار و ثبات مناطق تازه ادغام شده قدردانی کرد.

ژنرال سید عاصم منیر همچنین به تشریح اهمیت نقش مردم پاکستان در مبارزه اجتماعی علیه تروریسم و لزوم هماهنگی میان نهادهای حاکمیتی و امنیت مختلف پرداخت.

ارسال نظر

 
1