خبر فوری

 
 
بازدید رئیس کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان از مقر ائتلاف نظامی عربستان سعودی
کد خبر :995277001

15:30 1401/11/11


برچسب ها : ائتلاف نظامی عربستان, ارتش ائتلاف اسلامی, پاکستان و عربستان سعودی, رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان, ریاض, ژنرال راحیل شریف, سپهبد ساحر شمشاد میرزا, مبارزه با تروریسم,

ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان روز گذشته با ژنرال راحیل شریف فرمانده ائتلاف نظامی عربستان سعودی در ریاض به دیدار و رایزنی پرداخت.


ریاض: به گزارش راز نیوز| ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان روز گذشته  با ژنرال راحیل شریف فرمانده ائتلاف نظامی عربستان سعودی در ریاض به دیدار و رایزنی پرداخت.

طبق جزئیات منتشر شده، ژنرال ارتشبد ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان در جریان سفر رسمی خود به عربستان سعودی با حضور در مقر ائتلاف نظامی سعودی با ژنرال(بازنشسته) راحیل شریف فرمانده این ائتلاف دیدار نمود.

وی در بدو ورود به مقر ائتلاف نظامی اسلامی در ریاض توسط ژنرال محمد المغیدی جانشین دبیرکل  و ژنرال راحیل شریف فرمانده کل این ائتلاف مورد استقبال قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مختلف مربوط به همکاری میان پاکستان و ائتلاف نظامی اسلامی در زمینه مقابله با تروریسم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار گزارشی از تلاش‌ها و اقدامات ائتلاف نظامی اسلامی در زمینه مقابله با تروریسم در بخش‌های نظامی و بودجه اختصاص داده در این باره به ژنرال ساحر شمشاد میرزا ارائه گردید.

ژنرال ساحر شمشاد میرزا در ادامه از مقر ائتلاف نظامی اسلامی بازدید و با نمایندگان کشورهای مختلف عضو این ائتلاف نیز دیدار و گفتگو نمود.

وی در این دیدارها در جریان آخرین وضعیت سازمان‌های تروریستی و اقدامات تروریستی و نیز نحوه عملکرد ائتلاف نظامی اسلامی در امر نظارت بر تحرکات گروه‌های تروریستی قرار گرفت.

رئیس کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان در این دیدار با تمجید از تلاش‌های ائتلاف نظامی عربستان سعودی در امر مبارزه با تروریسم اظهار داشت: عربستان سعودی که میزبان مقر ائتلاف نظامی اسلامی است نقش ویژه در مقابله با هرگونه تروریسم و افراط‌گرایی دارد.

ارسال نظر

 
1