خبر فوری

 
بازداشت 6 تروریست عضو تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :692829290

10:43 1399/10/19


برچسب ها : بازداشت, تحریک طالبان پاکستان, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, وزیرستان شمالی,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در وزیرستان شمالی توانستند 6 تن از اعضای گروه تروریستی تحریک طالبان را بازداشت نمایند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در وزیرستان شمالی توانستند 6 تن از اعضای گروه تروریستی تحریک طالبان را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای سپاه مرزی در حین گشت زنی در حوالی روستای بلندخیل شهرستان وزیرستان شمالی پس از شنیدن صدای تیراندازی، خود را به محل وقوع حادثه رساندند.

شاهدان عینی در محل حادثه به نیروهای سپاه مرزی(FC) خبر دادند که افراد مسلح ناشناس ملبس به لباس فرم نظامی آصف شاه از رهبران قبیله ای روستای بلندخیل را به رگبار بسته و به قتل رساندند.

نیروهای اف سی با دستور فرماندهی خود عملیات نظامی را آغاز نمودند و در جریان آن موفق به بازداشت دو نفر در این رابطه و کشف مقادیر زیادی سلاح، مواد منفجره و دیگر مهمات جنگی به همراه لباس فرم نظامی از آنان شدند، پس از بازجویی های اولیه صورت گرفته از این دو نفر تعداد 4 نفر دیگر نیز توسط نیروهای اف سی شناسایی و بازداشت شدند.

طبق اطلاعات منتشر شده آصف شاه پیش از این نامه های هشدار آمیز را از سوی تحریک طالبان پاکستان دریافت کرده بود، در حالی که تحریک طالبان نیز مسئولیت قتل وی را بر عهده گرفته است.

تروریست های بازداشت شده به منظور انجام اقدامات قانونی و بازجویی های بیشتر به پلیس تحویل داده شدند.

 

ارسال نظر

 
1