خبر فوری

 
 
بازداشت 4 مظنون به قتل های تروریستی توسط نیروهای مبارزه با تروریسم کراچی
کد خبر :1430372081

09:40 1399/04/20


برچسب ها : CTD, MQM, جنبش ملی متحد, قاتل, گروه مبارزه با تروریسم, کراچی,

این چهار متهم به نام های فرحان علی حیدر، محمد مظهر، محمد عاطف و فرخ شهزاد از اعضای وابسته به جنبش ملی متحد(MQM) هستند در چندین فقره قتل، سرقت و زورگیری نقش داشتند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای مبارزه با تروریسم در عملیاتی در شهر کراچی 4 مظنون قتل های تروریستی و زورگیری را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این چهار متهم به نام های فرحان علی حیدر، محمد مظهر، محمد عاطف و فرخ شهزاد از اعضای وابسته به جنبش ملی متحد(MQM) هستند در چندین فقره قتل، سرقت و زورگیری نقش داشتند.

طبق گفته مقامات بخش مبارزه با تروریسم پلیس، متهم فرحان علی حیدر در بازجویی های اولیه به قتل 5 تن از اعضای گروه های مخالف اعتراف نموده است، وی از اعضای فعال دفتر بخش 99 جنبش ملی متحد واقع در منطقه کوکراپار بود و علاوه قتل، در حمل و توزیع سلاح و دیگر جرایم سنگین نیز نقش داشت.

متهم محمد مظهر که مسئول دفتر بخش 99 جنبش ملی متحد بود سرپرستی توزیع سلاح و قتل های زنجیره ای توسط اعضاء را بر عهده داشت و متهمان عاطف و فرخ نیز در توزیع سلاح، زورگیری و دیگر جرایم سنگین همکاری می کردند.

طبق گفته مقامات بخش مبارزه با تروریسم بازجویی های اولیه از مظنونان بازداشت شده ادامه دارد و با تکمیل تحقیقات عملیات برای بازداشت همدستان و دیگر اعضای این باند آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1