خبر فوری

 
 
بازداشت 3 تروریست توسط پلیس در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :1671053757

09:48 1398/04/11


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, تروریست,

نیروهای پلیس شهر کراچی در عملیات های جداگانه ای توانستند سه تن از تروریست ها را بازداشت نمایند.


کراچی: به گزارش راز نیوز نیروهای پلیس شهر کراچی در عملیات های جداگانه ای توانستند سه تن از تروریست ها را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده پلیس شهر کراچی طی عملیاتی در منطقه تره بار قدیم دو تروریست را بازداشت و از آنان ۱ عدد کلاشینکوف یک عدد اسلحه کلت و دو عدد نارنجک دستی کشف و ضبط نمود.

طبق گفته پلیس این دو تروریست بازداشت شده به نام های محمد ذاکر فرزند محمد اختر و عدنان وقار معروف به جیرا در افغانستان آموزش دیده اند و در عملیات های مختلف ترور هدفمند شخصیت های بلندپایه شیعه از جمله شهید خرم ذکی روزنامه نگار معروف شیعه نقش داشته اند.

نیروهای پلیس همچنین طی عملیاتی در منطقه جمشید کوارتر شهر کراچی توانستند یک یک نفر به نام نعمان که در عملیات های مختلف ترور نقش داشته است را بازداشت نمایند، وی در قتل چند نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در میدان پنج ستاره شهر کراچی نیز نقش داشته است.

این تروریست ها همچنین در ترور هدفمند افراد مختلف شیعه از جمله سید محمد رضا رضوی، علی تقی، حسن کشمیری و ... نقش داشتند.

لازم به ذکر است چند روز پیش رئیس پلیس ایالت سند پاکستان به تمامی نیروهای پلیس شهر کراچی دستور داده بود تدابیر امنیتی، برای اجتماعات مذهبی از جمله مجالس و  نمازهای جمعه در مساجد و حسینیه های سطح شهر کراچی را افزایش دهند.

ارسال نظر

 
1