خبر فوری

 
 
بازداشت ۲۱ تروریست ظرف مدت یک ماه از ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1768931243

11:23 1398/04/09


برچسب ها : CTD, داعش, سازمان مبارزه با تروریسم, طالبان پاکستان, گروه مبارزه با تروریسم, لشگر جنگوی,

سازمان مبارزه با تروریسم و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی توانستند در عملیات های جداگانه در نقاط مختلف ایالت پنجاب پاکستان تعداد ۲۱ تن از تروریست‌ها را بازداشت نمایند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز سازمان مبارزه با تروریسم طی یک ماه گذشته توانست در عملیات های مختلف در سطح ایالت پنجاب پاکستان تعداد ۲۱ نفر از اعضای گروه‌های مختلف تروریستی را بازداشت نماید.

براساس جزئیات منتشر شده دولت محلی ایالت پنجاب گزارش مربوط به عملیات های مختلف نیروهای امنیتی را به وزارت کشور دولت پاکستان ارسال نموده است طبق این گزارش سازمان مبارزه با تروریسم و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی توانستند در عملیات های جداگانه در نقاط مختلف ایالت پنجاب پاکستان تعداد ۲۱ تن از تروریست‌ها را بازداشت نمایند.

بر اساس این گزارش نیروهای گروه مبارزه با تروریسم در عملیات های مختلف در شهرهای ملتان،توبه تیک سینگ، باولپور،گوجرانوالا،سیالکوت و باولنگر موفق به بازداشت ۲۱ نفر از اعضای گروه‌های مختلف تروریستی از جمله لشکر جنگوی جنبش طالبان و داعش شدند و مقادیر زیادی مواد منفجره، سلاح، نقشه و مبالغ زیادی پول نقد از این تروریست ها کشف و ضبط نمودند.

ارسال نظر

 
1