خبر فوری

 
بازداشت یک عضو گروه تجزیه طلب ارتش انقلابی سند طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در حیدرآباد پاکستان
کد خبر :998227016

14:46 1402/04/02


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس ایالت سند, تجزیه طلب, حیدرآباد, دایره مبارزه با تروریسم,

طی عملیات اطلاعاتی دایره مبارزه با تروریسم شهر حیدرآباد ایالت سند یک عضو وابسته به گروه تجزیه طلب مسلح سندی موسوم به ارتش انقلابی سندو دیش دستگیر شد.


حیدرآباد: به گزارش راز نیوز| طی عملیات اطلاعاتی دایره مبارزه با تروریسم شهر حیدرآباد ایالت سند در منطقه قاسم آباد این شهر یک عضو وابسته به گروه تجزیه طلب مسلح سندی به نام ارتش انقلابی سندو دیش دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، نیروهای مبارزه با تروریسم طی یک عملیات مبتنی بر اطلاعات محرمانه در میدان عبدالله واقع در خیابان نسیم نگر منطقه قاسم آباد شهر حیدرآباد موفق شدند یک فرد وابسته به ارتش انقلابی سندو دیش از سازمان های تجزیه طلب مسلح سِندی به نام غلام شبیر لغاری را دستگیر کنند.
به گفته سخنگوی سی تی دی، این فرد به علت همکاری و پشتیبانی مالی تروریست های گروه ممنوعه دستگیر شدند، از وی مبالغی پول نقد و دیگر اسناد کشف و ضبط شده است، وی افراد ساده لوح به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را علیه حاکمیت پاکستان و تغییر ذهنیت آنان فریب می داد.
طی بازجویی های صورت گرفته از این فرد مشخص گردید وی در شهرستان های مختلف ایالت سند دارای پرونده هایی با عناوین تروریستی از جمله شعار دادن علیه حاکمیت، تیراندازی، اغتشاش و حضور در نشست ها، تجمعات و تظاهرات گروه های ملی گرای سندی است.

ارسال نظر

 
1