خبر فوری

 
 
بازداشت یک عضو وابسته به داعش در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :1229895535

13:13 1399/03/10


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, تروریست, داعش, نفوذ داعش در پاکستان,

واحد تحقیقات ویژه پلیس و ماموران یک سازمان اطلاعات مرکزی طی عملیاتی مشترک در شهر کراچی توانستند یک عضو وابسته به داعش که در چندین عملیات تروریستی و همچنین باج گیری نقش داشته است را بازداشت نمایند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| واحد تحقیقات ویژه پلیس و ماموران یک سازمان اطلاعات مرکزی طی عملیاتی مشترک در شهر کراچی توانستند یک عضو وابسته به داعش که در چندین عملیات تروریستی و همچنین باج گیری نقش داشته است را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، از این تروریست که نام وی اسکندرخان اعلام شده است مقادیر زیادی سلاح و دیگر ادوات مربوط به عملیات های تروریستی کشف و ضبط شده است.

طبق گفته پلیس این متهم در جریان بازجویی به ارتباط خود با جنبش طالبان پاکستان پیش از سال 2019 میلادی اعتراف نموده است، وی در سال 2013 میلادی در پرونده تروریستی و چندین جرم دیگر بازداشت و پس از محکومیت به زندان «مردان» انتقال یافته بود و پس از پایان مدت محکومیت آزاد شد.

این مظنون همچنین از یک پزشک ساکن منطقه پی آی بی شهر کراچی به نام دکتر سراج درخواست باج نموده بود و پس از امتناع دکتر سراج از پرداخت باج، وی دکتر سراج را به رگبار بسته و مطب وی را نیز با بمب منفجر نمود.

طبق اعلام واحد تحقیقات ویژه پلیس نام این مظنون در چندین پرونده تروریستی و زورگیری در مراکز پلیس پی آی بی و منطقه صنعتی کورنگی درج شده است.

ارسال نظر

 
1