خبر فوری

 
 
بازداشت یک عضو سازمان ممنوعه شیعه سپاه محمد توسط دایره مبارزه با تروریسم کراچی
کد خبر :2140489197

16:08 1401/06/15


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, سپاه محمد, سی تی دی, شیعه, شیعیان پاکستان, گروه ممنوعه, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی از بازداشت یکی از اعضای سازمان ممنوعه شیعه سپاه محمد به نام سید جاوید حسین زیدی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی از بازداشت یکی از اعضای سازمان ممنوعه شیعه سپاه محمد به نام سید جاوید حسین زیدی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در بیانیه‌ای اعلام داشت: طی عملیاتی در نزدیکی سوپر مارکت بن هاشم در خیابان دانشگاه واقع در فاز 7 منطقه گلستان جوهر موفق شد عضو سازمان ممنوعه سپاه محمد به نام سید جاوید حسین زیدی معروف به مناظر فرزند سید ذوالفقار حیدر را بازداشت و از وی یک قبضه اسلحه کلت کالیبر 30 به همراه خشاب و سه فشنگ کشف و ضبط نمود.

در این بیانیه گفته شده است: این مجرم قصد انجام عملیات را داشت که توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم بازداشت شد، وی به همراه دیگر یاران خود در قتل اعضای گروه‌ها و فرقه‌های مخالف خود نقش داشت و دو تن از همدستان وی بازداشت و روانه زندان شده‌اند.

دایره مبارزه با تروریسم در ادامه این بیانیه مدعی شده است فرد بازداشت شده در عملیات های مختلف زیر نقش داشته است:

قتل فردی به نام اعجاز از اعضای سازمان مخالف در یک عملیات تیراندازی در منطقه گلبرگ(شهر کراچی)

تیراندازی به همراه همدستان خود در منطقه انچولی(شهر کراچی)

دایره مبارزه با تروریسم مدعی شد فرد بازداشت شده پس از بازداشت همدستانش، از انظار عمومی پنهان شده و به روسیه گریخته بود و هر از گاهی به پاکستان رفت و آمد داشت، وی اکنون با هدف آغاز مجدد فعالیت‌های خرابکارانه به کشور بازگشته بود که توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم بازداشت شد.

ارسال نظر

 
1