خبر فوری

 
 
بازداشت یک تروریست مرتبط با نسل کشی جامعه هزاره در شهر کویته پاکستان
کد خبر :927447746

09:50 1398/01/30


برچسب ها : حادثه هزارگنجی, گروه مبارزه با تروریسم, هزاره,

گروه مبارزه با تروریسم(CTD) مدعی شده است یک تروریست خطرناک که در نسل کشی جامعه هزاره کویته دست داشته را بازداشت نموده است.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، گروه مبارزه با تروریسم(CTD) مدعی شده است یک تروریست خطرناک که در نسل کشی جامعه هزاره کویته دست داشته را بازداشت نموده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گروه مبارزه با تروریسم(CTD) بلوچستان طی عملیاتی در منطقه خروت آباد توانست یکی از اعضای گروه تروریستی را بازداشت نماید.

سخنگوی گروه مبارزه با تروریسم(CTD) بلوچستان نام این فرد بازداشت شده را غلام فاروق اعلام نموده است که در عملیات‌های مختلف تروریستی علیه جامعه هزاره و قتل هدفمند آنان نقش داشته و از میان این تروریست مقادیری مواد منفجره، نارنجک دستی و دیگر ابزار تهیه بمب کشف و ضبط گردیده است.

وی در ادامه خبر داد: این تروریست بازداشت شده از افراد نزدیک به فرماندهان داعش به نام‌های نعمت الله و ممتاز پهلوان است، بازجویی‌ها از وی برای انجام تحقیقات آغاز گردیده است و به زوی ابعاد جدیدی از این پرونده کشف خواهد شد.

لازم به ذکر است در انفجار بمب در بازار میوه و تره بار در منطقه هزار گنجی، 20 تن به شهادت رسیده و 48 تن دیگر نیز زخمی شدند.

گروه قاری حسین یکی از شاخه‌های جنبش طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته بود.

این در حالی است که خبرگزاری بین‌المللی آسوشیتدپرس مدعی شده است که گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته و اعلام نموده که مردم شیعه و ارتش پاکستان را هدف قرار داده است، این گروه تروریستی حتی نام و تصویر فرد انتحاری را نیز منتشر نموده است.

ارسال نظر

 
1