خبر فوری

 
بازداشت یک تروریست در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1666759468

14:41 1400/03/20


برچسب ها : بازداشت, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, دیر لوئر, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان لوئر دیر ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست بازداشت و پس از اعترافات وی حجم عظیم ذخایر مواد منفجره به مقدار 8 کیلوگرم به همراه جلیقه های انفجاری و سلاح شناسایی گردید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان لوئر دیر ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست بازداشت و پس از اعترافات وی حجم عظیم ذخایر مواد منفجره به مقدار 8 کیلوگرم به همراه جلیقه های انفجاری و سلاح شناسایی گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس ایالت خیبر پختون خوا و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در یک عملیات مشترک اطلاعاتی در منطقه لوئر دیر یک تروریست به نام دوست محمد را بازداشت نمودند.

در این عملیات مشترک نیروهای پلیس و سازمان های اطلاعاتی پاکستان که در شهرستان لوئر دیر ایالت خیبر پختون خوا صورت گرفت، یک تروریست بازداشت گردید و پس از بازجویی های صورت گرفته وی به محل اختفای سلاح و مهمات جنگی اذعان نمود.

نیروهای پلیس با حضور در محل مذکور موفق شدند تعدادی جلیقه انفجاری، مهمات آر پی جی، فیوز ایمنی و مقدار 8 کیلوگرم مواد منفجره را از زیر خاک بیرون بیاورند.

لازم به ذکر است دوست محمد تروریست بازداشت شده پیش از این نیز 2 مرتبه پس از محاکمه روانه زندان شده است، این تروریست به منظور انجام بازجویی ها و تکمیل تحقیقات به محل نامشخص انتقال یافته است.

 

ارسال نظر

 
1