خبر فوری

 
 
بازداشت سه عضو وابسته به لشکر طیبه در عملیات پلیس هند در شمال کشمیر
کد خبر :1335837518

14:05 1400/10/25


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, پلیس هند, پلیس کشمیر, تروریست های لشکر طیبه, عملیات نیروهای پلیس هند, کشمیر هند,

مقامات محلی پلیس هند طی بیانیه ای مدعی شدند سه تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی لشکر طیبه را در حوالی منطقه سوپور واقع در شمال کشمیر بازداشت نموده اند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز| مقامات محلی پلیس هند طی بیانیه ای مدعی شدند سه تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی لشکر طیبه را در حوالی منطقه سوپور واقع در شمال کشمیر بازداشت نموده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک سخنگوی پلیس محلی هند با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن افزود: نیروهای امنیتی در حین عملیات جستجو در ایست و بازرسی منطقه دردپوره از توابع سوپور به تحرکات سه فرد ناشناس از روستای گندبرات به روستای بومئی مشکوک شدند.

وی خاطرنشان کرد: به محض تلاش نیروهای امنیتی برای متوقف نمودن این سه فرد تمامی آنان سعی در فرار از محل نمودند که با اقدام به هنگام نیروهای امنیتی این افراد بازداشت شدند.

این مقام محلی پلیس هند اسامی سه مظنون بازداشت شده را اینگونه اعلام نموده است: عرفات مجید دار فرزند عبدالمجید دار اهل سوپور، توصیف احمد دار فرزند مرحوم غلام حسن دار اهل آرام پوره منطقه سوپور و مومن نذیر خان اهل آرام پوره منطقه سوپور.

طبق گفته این مقام پلیس هند، از این افراد بازداشت شده تعداد دو قبضه اسلحه کلت به همراه دو عدد خشاب این اسلحه، 13 عدد فشنگ جنگی و یک نارنجک دستی کشف و ضبط گردید.

در بازجویی های اولیه صورت گرفته از این سه نفر مشخص گردید تمامی این افراد وابسته گروه تروریستی لشکر طیبه می باشند و با این گروه همکاری دارند.

ارسال نظر

 
1