خبر فوری

 
 
بازداشت سه شهروند دیگر بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :831145223

14:49 1400/02/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بخش مند, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جدیدترین اقدام خود سه شهروند بلوچ از اهالی شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جدیدترین اقدام خود سه شهروند بلوچ از اهالی شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی مشترک در منطقه گومازی شهرستان کیچ سه شهروند بلوچ از جمله یک فرد مسن را بازداشت و به همراه خود بردند.

اسامی این سه نفر بنابر اعلام منابع محلی به این شرح اعلام شده است: خداداد با سن 60 سال، صغیر بلوچ و طارق بلوچ.

طبق گفته منابع محلی بلوچ، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جریان این عملیات با یورش به منزل شهروندان به ضرب و شتم و اذیت و آزار زنان و کودکان پرداخته و اموال ارزشمند را نیز به سرقت بردند.

علاوه بر این در اقدامی در منطقه مهیر بخش مند ایالت بلوچستان یک چوپان به نام عبدالطیف فرزند ولی داد نیز بازداشت و ناپدید گردید.

گفتنی است وی به همراه گله گوسفندان خود از نزدیکی یک مرکز دیده بانی ارتش در حال عبور بود که توسط نیروهای ارتش پاکستان بازداشت گردید.

ارسال نظر

 
1