خبر فوری

 
 
بازداشت سه تروریست و کشف مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره از شهر لیه ایالت پنجاب
کد خبر :1151224217

11:32 1398/09/06


برچسب ها : CTD, بازداشت, تروریست, گروه مبارزه با تروریسم, لیه, کشف اسلحه,

نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر لیه ایالت پنجاب علاوه بر بازداشت سه تروریست، مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره را از این تروریست ها کشف و ضبط نمودند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز|نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر لیه ایالت پنجاب علاوه بر بازداشت سه تروریست، مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره را از این تروریست ها کشف و ضبط نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) با توجه به اطلاعات محرمانه واصله، اقدام به انجام عملیات در شهر لیه نمودند و در جریان این عملیات مقادیر زیاد سلاح، مواد منفجره و نارنجک دستی را کشف و ضبط نمودند.

همچنین در این عملیات سه تروریست به نام های سلیم، قاسم و جمیل الرحمان از اعضای یکی از گروه های تروریستی نیز بازداشت شدند، این تروریست ها قصد هدف قرار دادن تاسیسات زیربنایی دولتی را داشتند.

لازم به ذکر است نیروهای گروه مبارزه با تروریسم چندی پیش نیز طی عملیاتی در شهر چینوت ایالت پنجاب پاکستان، خالد ضیاء از اعضای گروه تروریستی لشکر جنگوی را بازداشت نمودند، از این تروریست تعداد دو نارنجک دستی، مقادیری مواد منفجره و اعلامیه های ممنوعه کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1