خبر فوری

 
 
بازداشت سه تروریست وابسته به گروه های تجزیه طلب سند از شهر تندو الله یار ایالت سند
کد خبر :2023114938

16:23 1401/05/10


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس ایالت سند, تجزیه طلب, تندو الله یار, جدایی طلب, حیدرآباد, دایره مبارزه با تروریسم,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس شهر حیدرآباد ایالت سند از بازداشت 2 عضو گروه های مسلح و تجزیه طلب ایالت سند طی عملیاتی در شهر تندو الله یار خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس شهر حیدرآباد ایالت سند از بازداشت 2 عضو گروه های مسلح و تجزیه طلب ایالت سند طی عملیاتی در شهر تندو الله یار خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با پلیس شهر حیدرآباد ایالت سند طی عملیاتی در شهر تندو الله یار دو نفر به نام های صدرالدین و ظهیر عباس از اعضای گروه های مسلح تجزیه طلب ایالت سند را بازداشت و از آنان دو بمب کنترل از راه دور کشف و ضبط نمود.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست ها وابسته به گروه های مسلح و جدایی طلب ایالت سند می باشند، یکی از تروریست ها از اهالی شهرستان لارکانه و دیگری نیز از اهالی شهرستان دادو ایالت سند هستند.

این تروریست ها با هدف انجام عملیات خرابکارانه در منطقه تندو الله یار حضور یافته بودند و قصد داشتند در مراسم های ایام محرم الحرام و همچنین جشن آزادی پاکستان با انجام اقدامات تروریستی جامعه را دچار هرج و مرج کنند.

ارسال نظر

 
1