خبر فوری

 
 
بازداشت دو عضو گروه های تروریستی در عملیات نیروهای ویژه رنجرز در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :579879753

10:02 1398/11/04


برچسب ها : بازداشت, تروریست, جنبش طالبان پاکستان, نیروهای رنجرز, کراچی,

نیروهای ویژه رنجرز در عملیات های جداگانه در نقاط مختلف شهر کراچی پاکستان توانستند 2 عضو گروه های تروریستی را بازداشت نمایند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای ویژه رنجرز در عملیات های جداگانه در نقاط مختلف شهر کراچی پاکستان توانستند 2 عضو گروه های تروریستی را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ویژه رنجرز طبق اطلاعات محرمانه واصله اقدام به عملیات در نقاط مختلف شهر کراچی نمودند که در نتیجه آن دو تروریست تحت تعقیب بازداشت شدند.

سخنگوی نیروهای ویژه رنجرز در این باره خبر داد: در عملیات های جداگانه دو تروریست یکی به نام منصور احمد با نام های مستعار بلال، ابراهیم، شیخ بهایی و دیگری به نام فضل غنی با نام مستعار شفیق و نجیب بازداشت شدند.

طبق گفته سخنگوی نیروهای رنجرز، این دو تروریست بازداشت شده از اعضای گروهک استاد اسلم از شاخه های جنبش طالبان پاکستان(TTP) هستند و طبق اعترافات اولیه این افراد تحت آموزش نظامی  قرار گرفته اند و چندین بار نیز به افغانستان رفته اند.

وی ادامه داد: دولت محلی ایالت سند برای بازداشت یکی از مجرمان به نام منصور مبلغ 3 میلیون روپیه را به عنوان پاداش تعیین کرده بود، این مجرم به صورت مخفیانه در منطقه چمن ایالت بلوچستان سکونت داشت، وی از دوستان نزدیک ثاقب سرکرده گروهک جندالله در کراچی است.

سخنگوی نیروهای رنجرز افزود: دولت محلی سند همچنین برای بازداشت فضل غنی نیز مبلغ 2 میلیون روپیه را به عنوان پاداش تعیین کرده بود.

از این متهمان مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی کشف و ضبط شده است.

ارسال نظر

 
1