خبر فوری

 
 
بازداشت دو عضو گروه مسلح جدایی طلب سند توسط پلیس کراچی
کد خبر :846770605

12:17 1399/10/04


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, بازداشت, پلیس کراچی, جنبش آزادی سند, نیروهای امنیتی پاکستان,

پلیس کراچی از بازداشت دو عضو گروه مسلح جدایی طلب سند موسوم به "ارتش انقلابی سند" و نافرجام گذاشتن عملیات تروریستی در کراچی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس کراچی از بازداشت دو عضو گروه مسلح جدایی طلب سند موسوم به "ارتش انقلابی سند" و نافرجام گذاشتن عملیات تروریستی در کراچی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فدا حسین جانوری سرپرست ارشد مرکز پلیس کیماری شهر کراچی در این خصوص ابراز داشت: نیروهای پلیس طی عملیاتی توانستند دو تن از عناصر گروه جدایی طلب ایالت سند موسوم به ارتش انقلابی سند(SRA) را بازداشت نموده و عملیات بزرگ خرابکارانه در روز قائد اعظم را خنثی کنند.

طبق گفته این مقام پلیس، ارتش انقلابی سند از شبکه های تروریستی وابسته به سرویس امنیتی هند(RAW) می باشد، این گروه تحت لوای آزادی خواه به انجام عملیات تروریستی و خرابکارانه در ایالت سند مشغول هستند که سرکردگی آن را فردی به نام سید اصغر شاه ساکن افغانستان بر عهده دارد، وی به صورت مستقیم با سازمان امنیتی هند در ارتباط است.

فدا حسین جانوری در ادامه افزود: محمد بچل یکی از مظنونان بازداشت شده 30 خرداد ماه سال جاری ماموران سازمان های امنیتی را در منطقه گوتکی به وسیله نارنجک هدف قرار داد، در جریان این حمله دو مامور امنیتی جان باختند.

همچنین سهیل احمد یکی دیگر از بازداشت شدگان نیز در همین تاریخ یک مدرسه در شهر لارکانه ایالت سند را به وسیله نارنجک مورد حمله قرار داد.

ارسال نظر

 
1